Standardy

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
Uživatelský avatar
Nordoern
Příspěvky: 3
Registrován: stř 20. dub 2016 12:21:02

Re: Standardy

Příspěvekod Nordoern » stř 20. dub 2016 17:07:33

Díky Petr N. Pokusím se to propašovat do letní přípravy.

Uživatelský avatar
Honzik
Příspěvky: 238
Registrován: čtv 28. kvě 2015 14:24:19

Re: Standardy

Příspěvekod Honzik » pon 24. dub 2017 21:57:42

Zdar a sílu všem, věděl by někdo na kolik by se mělo cílit s velkou činkou u dřepu? Když DL je 2x vlastní váha a bench 1,25? A je pak nutné zohlednit back/zercher/.../ dřep?
S&S 32kg
Deadlift 2xBW
Snatch 24kg 100/5min

Uživatelský avatar
Buchar
Příspěvky: 261
Registrován: ned 28. čer 2015 12:40:33

Re: Standardy

Příspěvekod Buchar » úte 25. dub 2017 8:27:24

Nejsem zrovna expert, ale pokud se nepletu, tak SFL standardy jsou 5 opakování s BW (Back Squat). Typ dřepu je třeba zohlednit určitě. Mezi například DFSQ s KB a klasickým zadním dřepem je obrovský rozdíl. Osobně znám člověka co má 5RM na zadní dřep něco přes metrák, ale po pár opakováních se dvěma 28kg Kettlebell měl nohy jako z vody a nemohl najít plíce.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Standardy

Příspěvekod PM » úte 25. dub 2017 20:22:41

BSQ - jako první cíl 1,5x vlastní váhy (1x), jak další 2x vlastní váhy. Toť pro "obýka", pro powerliftera to bude jiné. V ZSQ ani FSQ není třeba maxovat.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host