Deadlift

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
Sokrat
Příspěvky: 3
Registrován: pon 08. čer 2015 21:52:56

Deadlift

Příspěvekod Sokrat » pon 08. čer 2015 22:15:15

Dobry vecer.
Rad by som sa opytal na Vas nazor ohladom kombinacie deadliftu a cviceni s vl.vahou.
Venujem sa cviceniu s vlastnou vahou, frcim podla treningu vazna, trpezlivo a prisne pravidelne deviaty mesiac.
K tomu 3x do tyzdna mam ako doplnok k prostnym cvikom TGU&swing s KB. Zaujima ma ci je prinosne zaradit raz do tyzdna cvicenie deadliftu s velkou cinkou,pod dohladom skuseneho liftera. Skusal som dnes deadlift prvykrat v zivote, vazim 75kg, zvladol som 3opakovania so 120kg, strop som netestoval ale este som citil rezervicku, hehe.
Ak by ste odpovedali ano, aky program by ste odporucali?


P.S. Vyborna stranka, inspirativna. Drzim palce. Zdar&silu. S.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Deadlift

Příspěvekod PM » pon 08. čer 2015 22:23:55

Zdar a sílu,

Pokud swinguješ, deadlift možno zařadit, ale netřeba. Možností je více, nejjednodušší je 1x týdně pár lehčích warmup setů po 5 a pak jednu pracovní, též 5. Prvních pár měsíců až rok laď techniku a zvedej 5RM, a pak se ozvi.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Sokrat
Příspěvky: 3
Registrován: pon 08. čer 2015 21:52:56

Re: Deadlift

Příspěvekod Sokrat » pon 08. čer 2015 22:36:30

Dakujem za expresnu odpoved. Pravdupovediac zachutilo mi to zavazie, rad to vyskusam podla vasej rady a pustim sa do toho. Cvicim s KB asi rok a pol, no stale idem iba Tgu a swing, jedine co sa postupne meni je vaha KB. TGU je uzasny cvik, som nan namotany. Cviky s vlastnou vahou sa ku mne dostali, vyskusal som a ostal pri programe podla spominanej knihy. Deadlift bude spestrenie a vyzva. Dakujem este raz. S.

Sokrat
Příspěvky: 3
Registrován: pon 08. čer 2015 21:52:56

Re: Deadlift

Příspěvekod Sokrat » pát 17. črc 2015 17:28:00

Dobrý den Pavle, mám otázku ohladne DL. Precital som si cele vlákno o velkej cinke od uživatela Dalt. Zaujímá ma či série ktore som zvolil su O.K.
DL cvicim 1xtyzdenne 5serii po 5 opakování. Odporucal ste lahsie warmupy a jednu pracovnu seriu. Zacinam s vahou 65kg a v kazdej sérii navysim 10kg, takže 5seriu idem so 105kg cinkou. V prestavke medzi seriami, co je cca 3 az 5minut, robim rebrik zhybov.
Snažím sa o co najdokonalejsie prevedenie každého opakovania. Bolest sa neozývá ziadna, cítím sa komfortne. Chrbat rovny, ani vypukly ani prehnuty. Studujem texty a knihy, Poznam Vas názor, ze jeden seminář je viac ako YouTube, videi som vela neviděl, no ani seminara ucastny som zatial nebol:))
Vychadzam z navykou naučených při swingu, ked som s nim začínal, samozrejme spodny chrbat sa ozýval a protestoval, ale vdaka clankom na kb5 a knihe enter the kettlbell sa to upravilo a chrbat je pružný a odolný a hlavně bez bolesti.
Mozem pokracovat v tomto tempe, bez zvysovania váhy, dalsie mesiace?
Vdaka. S.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Deadlift

Příspěvekod PM » sob 18. črc 2015 0:27:01

Zdar a sílu,

- doporučené přípravné série pro podobné programy - 5x70%, 3x80%, 1x90%. % se týkají pracovní váhy pro daný den.
- shyby bych do pauz nedával
- doporučuji dorazit na seminář PTTP: http://www.kb5.cz/velka-cinka-barbell-minimum/

Zdraví
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

 

 

cron