Bolest predlaktia od kettlebellu

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
Post Reply
metfo24
Posts: 3
Joined: Tue 23. Feb 2016 0:46:18

Bolest predlaktia od kettlebellu

Post by metfo24 » Tue 23. Feb 2016 0:54:09

Zdravim mam problem s bolestou predlaktia pri cvikoch military press alebo get up s kettlebellom. Problem je ze ak drzim kettlebell s vyrovnanym zapästim nad hlavou tak mi kettlebell tlaci na predlaktie a po cviceni mam jemne modriny na rukach. Chcem sa opytat ci mate nato nejakú radu ako tomu predist alebo ci si casom na to ruky zvyknu. Dakujem vam za odpovede :)

Milan
Posts: 115
Joined: Tue 23. Jun 2015 21:08:46

Re: Bolest predlaktia od kettlebellu

Post by Milan » Tue 23. Feb 2016 6:47:44

Ahoj,
časem si ruce zvyknou. Není třeba se obávat :)
Milan

User avatar
PM
Posts: 811
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Bolest predlaktia od kettlebellu

Post by PM » Tue 23. Feb 2016 9:22:58

Viz Milan, plus - až přejdeš na těžší kettlebell, bude to lepší. Experimentuj též s usazením kettlebell - často stačí malá úprava, a je to mnohem lepší.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
Honzik
Posts: 238
Joined: Thu 28. May 2015 14:24:19

Re: Bolest predlaktia od kettlebellu

Post by Honzik » Tue 23. Feb 2016 11:25:48

Ze zkušenosti můžu říct, že ty otlačeniny budou postupně ubývat jak si ruce zvyknou. Ale nejvíc pomůže to zmíněné poladění úchopu. Mám malé tenké ručičky a hodně jsem se to musel učit. Abych si nepáčil třeba i vlastní zápěstí. Dost často si pak úchop ověřuju otevřením dlaně v pozici nad hlavou tak, aby koule seděla na spodní části dlaně. U TGU jsem to dělal taky tak, že jsem nacvičoval jen úchop, vypresování a zase bezpečné odložení. A u mě platí, že musím chytat v co nejlepším středu.
S&S 32kg
Deadlift 2xBW
Snatch 24kg 100/5min

Post Reply