Bolest predlaktia od kettlebellu

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
metfo24
Příspěvky: 3
Registrován: úte 23. úno 2016 0:46:18

Bolest predlaktia od kettlebellu

Příspěvekod metfo24 » úte 23. úno 2016 0:54:09

Zdravim mam problem s bolestou predlaktia pri cvikoch military press alebo get up s kettlebellom. Problem je ze ak drzim kettlebell s vyrovnanym zapästim nad hlavou tak mi kettlebell tlaci na predlaktie a po cviceni mam jemne modriny na rukach. Chcem sa opytat ci mate nato nejakú radu ako tomu predist alebo ci si casom na to ruky zvyknu. Dakujem vam za odpovede :)

Milan
Příspěvky: 115
Registrován: úte 23. čer 2015 21:08:46

Re: Bolest predlaktia od kettlebellu

Příspěvekod Milan » úte 23. úno 2016 6:47:44

Ahoj,
časem si ruce zvyknou. Není třeba se obávat :)
Milan

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest predlaktia od kettlebellu

Příspěvekod PM » úte 23. úno 2016 9:22:58

Viz Milan, plus - až přejdeš na těžší kettlebell, bude to lepší. Experimentuj též s usazením kettlebell - často stačí malá úprava, a je to mnohem lepší.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
Honzik
Příspěvky: 238
Registrován: čtv 28. kvě 2015 14:24:19

Re: Bolest predlaktia od kettlebellu

Příspěvekod Honzik » úte 23. úno 2016 11:25:48

Ze zkušenosti můžu říct, že ty otlačeniny budou postupně ubývat jak si ruce zvyknou. Ale nejvíc pomůže to zmíněné poladění úchopu. Mám malé tenké ručičky a hodně jsem se to musel učit. Abych si nepáčil třeba i vlastní zápěstí. Dost často si pak úchop ověřuju otevřením dlaně v pozici nad hlavou tak, aby koule seděla na spodní části dlaně. U TGU jsem to dělal taky tak, že jsem nacvičoval jen úchop, vypresování a zase bezpečné odložení. A u mě platí, že musím chytat v co nejlepším středu.
S&S 32kg
Deadlift 2xBW
Snatch 24kg 100/5min


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

 

 

cron