Search found 20 matches

by TR
Fri 19. Oct 2018 20:46:02
Forum: Trénink, výživa, životospráva
Topic: Core
Replies: 3
Views: 513

Re: Core

Realne to je, kazdopadne jeste muzes mrknout na video ze Skoly sily http://www.kb5.cz/2015/10/skola-sily-27 ... cha-video/
Samozrejme nejepsi vysledek dostanes kdyz se to naucis od nekoho nazivo, na seminari atp.
by TR
Thu 07. Jun 2018 14:46:37
Forum: Trénink, výživa, životospráva
Topic: Military press a RoP
Replies: 16
Views: 2004

Re: Military press a RoP

Varel: Třeba ti odpoví tento článek od Pavla T. http://www.strongfirst.cz/2015/05/nejlepsi-tlak/
by TR
Fri 20. Apr 2018 15:14:11
Forum: Osobní tréninkové logy
Topic: Trénink Log Delorme Protokol
Replies: 21
Views: 2744

Re: Trénink Log Delorme Protokol

Nechces napsat nejake sve shrnuti a dojmy z DeLorme programu? Podle cisel to vypada na docela slusne vysledky.
by TR
Sun 01. Apr 2018 21:34:31
Forum: Osobní tréninkové logy
Topic: Trénink Log Delorme Protokol
Replies: 21
Views: 2744

Re: Trénink Log Delorme Protokol

Po objemovem treninku je ideal navazat nejakou cistou silovkou, treba ten PTTP (a v nem military press a drep) ;-) Nebo neco s kettlebell na zazaplatovani der co cinka nepokryje (spis neco jako S&S atp. nez Kettle:Bear, kterej je zase objem)
by TR
Thu 11. Jan 2018 15:40:07
Forum: (Věční) začátečníci
Topic: nakup kettlebell
Replies: 2
Views: 1107

Re: nakup kettlebell

24, donuti te to mit super techniku i se 16kg, nez se posunes dal. Neprustrelny set je 16,24,32 kg pro muze na takovy to domaci cviceni. 24kg je navic napriklad testovaci vaha na snatch test.
by TR
Wed 13. Dec 2017 15:43:14
Forum: Trénink, výživa, životospráva
Topic: Program velká činka
Replies: 9
Views: 1417

Re: Program velká činka

Genesis: A na jake vaze jsi zacinal? Jinak me vzdy pomohlo si znovu procist program, jestli jsem na neco nezapomel (casto ano), upravit, pokracovat. Navic, jak pise Pavel, je to dost narocny program, zaradil jsi vedle velke cinky jeste nejake jine aktivity? Pro strucnost davam sem z clanku: S rostou...
by TR
Wed 13. Dec 2017 15:19:05
Forum: Trénink, výživa, životospráva
Topic: "Přednožování"
Replies: 8
Views: 1903

Re: "Přednožování"

mrkva a buchar: ani pri prednosu ani pri sed-lehu brisni svaly nezvedaji dolni koncetiny. Ty zveda m.rectus femoris a m.iliopsoas. To, proc u prednosu brisni svaly pracuji, je prosta paka. Stabilizuji trup (vytvareji pevny bod) pro zvednuti dolnich koncetin do pozice L-sit, kdyz pokracuji nohy vys, ...
by TR
Thu 30. Nov 2017 13:48:34
Forum: Osobní tréninkové logy
Topic: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy
Replies: 480
Views: 51528

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

A co je cílem "objemového" programu? Díky
by TR
Sun 19. Nov 2017 17:29:00
Forum: Trénink, výživa, životospráva
Topic: Simple and Sinister k bjj
Replies: 2
Views: 679

Re: Simple and Sinister k bjj

Ve dny kdy mas BJJ zarad predtim S&S jako lehky trenink (klidne podle toho jak je to v knize). Vyzkousej nejakej cas, pokud to bude moc, klidne nech jen 3x tydne ve dny, kdy nemas BJJ.
by TR
Wed 15. Nov 2017 15:12:54
Forum: Trénink, výživa, životospráva
Topic: Interní rotace kyčlí
Replies: 1
Views: 718

Re: Interní rotace kyčlí

Mrkni na video od Justyny https://www.youtube.com/watch?v=C34YqWB7auU Omezena vnitrni rotace muze byt zpusobena stazenymi externimi rotatory. A zkontroluj si jak chodis, spicky do stran? Rovne? Dovnitr?