Odolné kotníky, antifragilní kolena, silné nohy – a řada užitečných lekcí co se rovnováhy, flexibility a síly týče: to je jen namátkou pár benefitů  Hack-dřepu. 

Tato variace dřepu byla jedním z oblíbených cviků legendárního „Ruského lva“ Geroge Hackenschmidta, slavného siláka a zápasníka. Ve své knize Way to Live (1908) Hackenschmidt slibuje, že je to „jeden z nejlepších cviků na nohy“. A nebyl jediný, kdo si to myslel. Mnoho dalších slavných jmen a siláků staré školy, jak na Západě, tak na Východě, tento dřep doporučovalo. 

Hack-dřep též rozhýbe prsty u nohou a posílí lýtka, otevře též hrudník a kyčle. Společně s pohárovým dřepem (video ZDE) a kozáčkem (video ZDE) pomůže v cestě za „palačinkou“ a rozštěpem. 

Koho bude zajímat více detailů o tomto cviku, mrkněte na podrobný článek, který jsem napsal pro naši Alma Mater, prestižní světovou školu síly StrongFirst (Antifragile and Strong Knees: The russian Lion’s Kettlebell Hack Squat). Hack Squat je mj. jedním z mnoha cviků speciálního workshopu StrongFirst RESILIENT, na kterém jsem pracoval několik posledních let a který budu poprvé učit v únoru 2019 v Itálii. 

Ostatní klidně přeskočte, mrkněte na video, a pusťte se do cvičení. Začněte s velmi lehkou bell – je to těžší, než to vypadá, uvidíte. 

KB5 Lite 10/12: Hack-dřep

Zdar a sílu!

Pavel Macek, šéfinstruktor školy KB5

Přehled jednotlivých dílů

  1. Proč se nezbavovat lehké kettlebell plus první výukové video
  2. Kettlebell páka + ohlá páka pro zdravá, mobilní a odolná ramena
  3. Kettlebell pullover
  4. Rotace ruky, hlavy a press v kettlebell get-upu
  5. Drily na aktivní zdvih nohy s kettlebell vleže
  6. Windmill série v kettlebell get-upu
  7. Kontražidle streč v kleku s kettlebell nad hlavou
  8. Kettlebell windmill
  9. Rotátor ramene
  10. Hack-dřep
  11. Jefferon curl

Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si zkušební lekci ZDARMA!

• Krok 1

Rozhodni se, do kterého KB5 Gymu se chceš přijít podívat. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy, tenisky anebo bos.

• Krok 2

Rezervuj si lekci ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat. Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
23. března 2019
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

13. dubna 2019
10:00 -15:00
Pohybová, silová a kondiční příprava pro běžce: KB5 Run BASIC
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

13. dubna 2019
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

18. května 2019
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Brno, Brno

15. června 2019
09:00 -18:00
“Druhý dech”: Second Wind by Pavel
ZŠ Jeseniova, Praha 3