Zahození kettlebell z horní pozice snatche je pravděpodobně nejkritičtější fáze celého liftu, především přechod do správného úchopu. V dnešním tutorialu vám dáme pár fíglů, jak na to! 

  • Zachycení hook gripu z horí pozice (lockoutu) – jednoduše nechte kettlebell jakoby vznášet na svém místě a jen částečně vytáhněte ruku tak, aby se madlo zachytilo o zahnuté konečky prstů. Chybou je nejprv sevřít madlo kettlebell a následné zahození dolů, což je právě nejčastějším důvodem tvorby a stržení mozolů/puchýřů.
  • Nácvik chycení hook gripu na hrazdě – stoupnětě si na stoličku/stepper tak, aby jste pohodlně dosáhli na hrazdu, či si přidřepněte pod osu v racku. Trup potřebujeme mít přibližně svisle a jednu paži propnutou a na hrazdě usazenou podobně jako na madlu kettlebell v lockoutu. Mírně stáhněte otevřenou dlaň dolů a jakmile minete řadu podprstových kloubů/mozolů, zahněse prsty zachyťte hook grip. Dril začínejte velmi pomalu a postupně zrychlujte.
  • Snatch s lehkou kettlebell – 4 kg pro dámy, 12 kg pro pány, po stovkách opakování – cílem toho drilu není zesílit, získat kondici, unavit se, ale nadrilovat dráhu kettlebell a naučit se, zažít a zautomatizovat všechny jednotlivé principy.

Kettlebell snatch bez mozolů, puchýřů a krve: #3 – zahození | KB5

Exluzivní bonus – Strong Endurance program 

Tímto dílem náš kettlebell snatch seriál, věnovaný technice, uzavíráme. Jako exkluzivní bonus čtenářů a odběratelů našeho KB5 Newsletteru zašleme speciální bonus, a sice program z dílny StrongEndurance. Pokud ještě náš KB5 Newsletter neodebíráte, přihlašte se k odběru ZDE.

Předchozí části: 

O autorovi: Antonín Tůma, SFG2, SFL, FMS 2, instruktor KB5 Gymu Praha 3


Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si zkušební lekci ZDARMA!

• Krok 1

Rozhodni se, do kterého KB5 Gymu se chceš přijít podívat. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy, tenisky anebo bos.

• Krok 2

Rezervuj si lekci ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat. Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
24. listopadu 2018
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

8. prosince 2018
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Nitra, Nitra

9. prosince 2018
10:00 -15:00
Posilování břicha: HardStyle Abs
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

15. prosince 2018
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava