“Stejně, ale jinak”, takzvaná “specializovaná variace”  – to je jeden ze 3 klíčových principů silového tréninku a cvičení vůbec. 

Světe div se, i v r.  2018 náš úkol zůstává stejný – cvičení pár pečlivě vybraných cviků s ověřenými nástroji (či bez) dle ověřených programů: žádný pokus/omyl, ale systém/úspěch, žádná pestrost a zábava pro pestrost a zábavu, ale cvičební minimum pro zdraví, sílu, a kondici, s tím největším možným přenosem do života; minimum, které vám nechá dostatek času a šťávy na všechny ostatní aktivity. 

Zde je 5 novinek (ehm, “novinek”), které jsme si pro vás přichystali na r. 2018! 

1. Nové programy

Pravidelné lekce jsou alfou a omegou KB5 – nejsme “fitko”, kam si člověk přijde v úterý a březnu “zacvičit”, ale školou pohybu, síly a kondice. Cvičební programy upravujeme a vylepšujeme neustále, i když pravda, že většina z nich se za ta léta praxe skvěle osvědčila, a tak není třeba opravovat to, co není rozbité. 

Nové programy se týkají především pokročilejších cviků (kettlebell snatch, bent press, cviky se dvěma kettlebell), velké činky a nově i jednoručky (viz dále).

Díky zájmu běžecké komunity o minimalistický silový a rehab/prehab trénink též připravujeme specializovaný program KB5 RunPro, šitý na míru kolegům běžcům. KB5 RunPro vypracoval jeden z našich nejzkušenějších instruktorů Antonín Tůma, takže se je rozhodně na co těšit. 

Aktualizovali jsme i program nedělních večerních kurzů KB5 WeakEnd pro zaneprázdněné (startujeme v lednu, nezmeškejte přihlášku!)

Bezpečnost především. #KB5 #StrongFirstcz

A post shared by KB5 – škola síly a kondice (@kb5cz) on

 

2. Nová zbraň proti slabosti: SDS Dumbbell

Jednoručky najdete v každém fitku, avšak to, co vás budeme na novém semináři SDS Dumbbell učit, ve fitku rozhodně neuvidíte: nečekejte rozpažky a bicepsové zdvihy s lehkýma (či)činkama, ale old-school dumbbell lifty, které cvičili Sandow, Saxon, Goerner, a další a další legendární siláci. 

Jednoručka nám doplní svatou -bell trojici siláků staré školy (kettlebell, barbell a dumbbell), nabídne vám díky dostupnosti jednoruček vynikající specializovanou variaci pro trénink v gymu, doma i na cestách, a poslouží jako most mezi cvičení s kettlebell a elitním olympijským vzpíráním.

Se skromností nám vlastní dodáváme, že se jedná o projekt na mezinárodním poli vskutku unikátní, a  že s ním budeme mířit do světa. Očekávejte velkou dumbbell revoluci (tj. návrat”). 

 

3. Nový seminář: Kettlebell pro pokročilé minimalisty: RSAS

“Král a car všech liftů” – kettlebell bent press & snatch, původní Pavlovo “programové minimum” z jeho první knihy Russian Kettlebell Challenge. Na semináři vás naučíme nejen dva zmíněné cviky, ale rozcvičku, “docvičku”, vše dle velmi podobného blueprintu jako Kettlebell Simple & Sinister – proto se mj. workshop jmenuje “Royal Simple & Sinister” (“královská” verze SAS)

Klíčovou součástí RSAS je i program, založený na pokročilejších principech programmingu (Plan Strong, Strong Endurance) jako je vlnovitost zátěže, dvojitá progrese, atd. Po prvních dvou kolech programu jsem mj. dal na bent press 48 kg na obě ruce a splnil 5minutový snatch test jak nic. 

 

4. Nový seminář: Cvičení s kettlebell pro experty: ROTK 

Drily se dvěma kettlebell! Press (tlak silou), push press (tlak výrazem), a především long cycle clean & jerk (přemístění a výraz), plus rafinovaný program tzv. blokové periodizace z pera našeho učitele Pavla Tsatsoulina. Co více – naučené cviky vám umožní řadu dalších programů, ať už pro nabrání svalů, síly, kondice, atd. 

 

5. Nový seminář: Shaolin Qigong

#KB5vyzva “Motýl” patřila mezi ty nejúspěšnější. “Motýl”, jak bylo řečeno, je cvik 0 ze série celkem 18 cviků, která se jmenuje “Ruce osmnácti arhatů” (Shi Ba Luo Han Shou). Na základě mnoha dotazů jsme se ve spolupráci s partnerskou školou čínských bojových umění Practical Hung Kyun rozhodli na r. 2018 připravit dva Qigong semináře věnované právě Shi Ba Luo Han Shou. 

Cviky jsou jednoduché, ale přeci jen je jich více, a principy správného provedení jsou pro “vnitřní cvičení” klíčové. Proto workshop rozdělíme do 2: Level 1 bude zahrnovat obecný úvod do Qigongu a prvních 9 cviků, Level 2 pak pokročilejší principy a zbývajících 9 cviků. Přínos? Zdraví, mobilita, vitalita a duševní rovnováha. 

Ruce osmnácti arhatů - Shaolin Qigong

 

2018

V KB5 nepropadáme “neománii” a nenecháváme se vláčet moderními trendy; nechceme dělat to, co je aktuálně “in”, a už vůbec nechceme dělat všechno – ale v tom, co děláme, chceme být nejlepší. Času je totiž málo, a jedna z nejdůležitějších otázek, co si člověk musí položit, je ne to, co cvičit, ale co necvičit. Zdraví, síla, kondice, výsledky jsou totiž zábava.

“Skutečná změna chce čas. Zapomeň na leden – mysli 2018”, napsal můj kolega Colin z Anglie. 

Děkujeme za přízeň, a přejeme vám do r. 2018 zdar a sílu! 

Pavel Macek & Team KB5 


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
28. dubna 2018
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

13. května 2018
10:00 -15:00
Posilňovanie brucha: Hardstyle Abs
KB5 Gym Nitra, Nitra

19. května 2018
10:00 -15:00
Zdraví, pružnost, síla, kondice, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Brno, Brno

2. června 2018
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing