Home » kettlebell, posilování s vlastní vahou, StrongFirst, velká činka

Cvič 2x týdně a buď “Prostě silný”: Simply Strong! [program ke stažení v .pdf]

Vložil na 20.9.2017 – 8.13 | 3 964 přečtení

Cvič 2x týdně a buď “Prostě silný” program ke stažení v .pdf“Je čas, abys přestal měnit svůj trénink jen tak pro nic za nic, vybral si jednoduchý a spolehlivý program, vydržel u něj, a konečně se zlepšil”, píše Pavel Tsatsouline v jednom ze starších vydání Hardstyle magazínu.

Pavel pokračuje:

“Čím více součástek něco má, tím je pravděpodobnější, že se to porouchá. Kalašnikov a Glock se staly volbou ozbrojených profesionálů po celém světě přesně z tohoto důvodu – jsou jednoduché a neporouchají se. Dám ti jeden přesně takový program. Skládá se pouze ze tří jednoduchých cviků, ale mohu tě rozhodně ujistit, že díky nim zesílíš celkově.”

Na program mě upozornil můj StrongFirst kolega Louka Kurcer z Kanady a já jsem jej ihned zahrnul do našeho stále se rozšiřujícího KB5 manuálu programů cvičení s kettlebell, velkou činkou a vlastní váhou (proto označení BB3 – program pro třetí level našeho systému cvičení s velkou činkou). Pro KB5 účely naprosto ideální: minimalistický, jednoduchý a ověřený! Jak už název článku napovídá, program se cvičí 2x týdně, a je tedy ideální pro všechny zaneprázdněné.

Program Simply Strong (“Prostě silný”) zahrnuje:

Klikatelné odkazy jednotlivých cviků vedou na články, ve kterých Pavel vysvětluje, proč považuje bench press za nejlepší horní tlak, (taktický) shyb za nejlepší horní tah, a Zercher dřep za nejlepší dřep. Doporučuji pročíst.

Pro stažení programu SIMPLY STRONG klikněte prosím níže! 

Z KB5 zdraví

Pavel Macek, Senior SFG, KB5 šéfinstruktor

PS: Na foto výše je Bill Clark, editor Lifting News. Tipne si někdo, kolik má naloženo?


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
28. října 2017
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

11. listopadu 2017
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

11. listopadu 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

18. listopadu 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

19. listopadu 2017
10:00 -15:00
Kallos Sthenos: Kettlebell ze země nahoru
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing