KB5 Gym Praha 9

Do KB5 Gymu Praha 9 na Českomoravskou jsem začala chodit na začátku října loňského roku po tom, co jsem se vrátila z Ameriky, kde jsem strávila čtyři měsíce, a, pokud mám být upřímná, odkud jsem si přivezla i pár kilo navíc, kterých jsem se chtěla zbavit. Hledala jsem tedy něco, co by mi pomohlo se cítit lépe jak fyzicky, tak psychicky.

Tehdy mě kamarádka přivedla na první trénink do KB5, který byl naprosto jiný, než všechno ostatní, co jsem kdy vyzkoušela. A že toho bylo hodně.

Sportu se věnuji v podstatě od dětství, na vrcholové úrovni jsem provozovala synchronizované plavání, což si můžete představit jako několikahodinový trénink ve vodě i na suchu každý den, před školou i po škole, po ukončení „kariéry“ jsem se mu věnovala dál jako trenérka, začala jsem chodit běhat, vyzkoušela jsem hodně druhů cvičení a hledala, co by mě bavilo, až jsem skončila s osobní trenérkou v klasickém fitness centru, jen pár kroků od gymu, kam chodím teď. Vzhledem k tomu jsem se domnívala, že o sportu obecně, sestavování tréninků a lidském těle něco málo vím.

Trenéři v KB5 mě však vyvedli z omylu, a to hned na prvním tréninku. Do té doby se pro mě dobře odvedená práce rovnala poměru propocených triček. Na prvním tréninku v KB5 jsem se najednou všechno učila od začátku – jak správně připravit a rozhýbat tělo, a předcházet úrazům. Nepropotila jsem tričko, a nešla odtamtud zničená tak, že jsem už zbytek dne nemohla nic dělat.

Postupně jsem zjistila, že žádný cvik jsem nikdy nedělala technicky správně. Začaly se mi měnit priority. Mým cílem najednou přestalo být udělat co nejvíc kliků, dřepů nebo angličáků do minuty. Ta pozornost se začala ubírat úplně jiným směrem. Najednou jsem měla radost, když jsem po dvou měsících udělala jeden SPRÁVNÝ klik. To všechno šlo ruku v ruce s tím, co je tou motivací, proč to chci dělat a proč mě tohle právě baví.

KB5 Gym Praha 9

Najednou už nebylo prioritou to, že chci vypadat líp, být hubená jako před rokem, kdy jsem trávila ve fitku pět dní v týdnu a rozlišovala trénink na ruce, záda, nohy a kardio. Ten posun byl a stále je hlavně V HLAVĚ. V tom, že víte, že se stáváte lepším a silnějším člověkem, a to nejen v gymu, ale především ve skutečném životě. Na tréninky chodím zhruba čtyři měsíce, ale za tu dobu jsem udělala takový pokrok, jako nikdy předím.

A v čem je tedy KB5 jiný, lepší, než ostatní? Samozřejmě, že každému může vyhovovat něco jiného. V KB5 ale víte, že se o vás starají lidi, kteří tomu rozumí. Váš trénink nesestává z nahodilých prvků na jednotlivé části těla, ale je komplexní. Posouváte se po úrovních, výš a výš, k náročnějším cvikům, a to vždy jen tehdy, když máte osvojené cviky určité úrovně. Nemůže se vám tedy stát, že byste se „zrakvili“ u cviků, které neznáte a neumíte. Trenéři vám vždycky vyjdou vstříc, trénink je individuální, trenér ho s vámi konzultuje a vždycky je tam někdo, kdo vám pomůže/opraví/napraví.

Pokud tedy hledáte něco, co není jen honěním se za dokonalou postavou nebo nutným zlem, „protože to tak přeci dělají všichni“, přijďte se někdy podívat a zkusit si to. Uvidíte, že v KB5 je super kolektiv lidí, kteří vám kdykoliv poradí, a trenérů, učitelů, kteří vás budou vést.

Navíc uvidíte, že vás každý trénink posouvá dál a že vždycky zvládnete o krok víc, než na tréninku minulém. A to je hrozně fajn.

Diano, Ondro, Filipe – DÍKY.

O autorce: Kateřina Ch., 21 let, Praha, žákyně KB5 Gymu Praha 9, trenérka synchronizovaného plavání, studentka, která má dvě práce. Volný čas, kterého moc není – rodina, cestování, poznávání nových míst a lidí, kultura, dobré jídlo.


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing