Home » #KB5vyzva

#KB5vyzva- 12 kroků ke zdraví, síle, a kondici: Motýl

Vložil na 31.12.2016 – 13.45 | 13 362 přečtení

KB5 výzva: zdraví, síla, kondice

“Je čas vstávat, kamaráde. Dost bylo vyspávání”

“Kolik je hodin?” Klučina se zachumlal do přikrývky.

“Dost pozdě. Za hodinu bude svítat. Tohle je nejlepší hodina.”

“Na co?”

“Na všechno,” řekl zápasník.

Vyšli ven, Yosselle celý nervózní, se shrbenými rameny a třesoucí se zimou. “Mám hlad,” protestoval.

“Později. Teď je čas dýchat. Pusť se do toho.”

Klučina se mělce nadechnul, vydechnul s astmatickým zapískáním, a pak zakašlal.

“Ale, ale… hrozné. Podvádíš sám sebe, kamarádíčku. Vzduch je zdarma. Podívej se, takhle.” Volanko se nadechnul nosem a zároveň zvedl ruce nad hlavu. Potom vydechnul ústy a zapumpoval rukama, a jeho plíce pracovaly jak kovářské měchy.

“Dýchání je život, Yoselle. Bez vzduchu oheň vyhasne. Zkus to teď znovu.”

Klučina se jej snažil napodobit, a Volanko přivřel jedno oko, a zašklebil se. “Ne ne, takhle akorát omdlíš. Pomalu… uvolni se… .” Klučina to zkusil znovu. “Ano, lepší.”

“Jak dlouho to má cvičit?” zeptal se chlapec, lapaje po dechu.

“Po celý zbytek života,” odpověděl Volanko.

Výše uvedená pasáž pochází z biografie jednoho z nejslavnější siláků 20. století, známého později pod jménem Mighty Atom. S dechovými cvičeními začínal jako malý a churavý chlapec, a nejen on – všichni budoucí siláci. Ranní dechové cvičení bude i naše první #KB5vyzva.

Co a jak přesně Volanko cvičil nevíme – a je to ve finále jedno, dechová cvičení není třeba nijak komplikovat. Vybrali jsme pro vás jedno z nejlepších dechových cvičení shaolinského qigongu (čchi-kungu) zvané „Motýl tančí před květinou“ (蝶舞花前) – jednoduché, efektivní, s velkým přínosem do zlepšení pohybu a zdraví obecně.

#KB5vyzva

Postup

  • Podívej se na výukové video.
  • Stáhni si workbook v .pdf, vytiskni si workbook a k číslu výzvy v levém horním rohu si napiš 1.
  • Začni cvičit 1. den v měsíci, a cvič „Motýla“ každé ráno, po celý měsíc. Počet opakování? 10-20 opakování. Pokud ti cvičení prospívá, můžeš postupně přidat až na tolik opakování, kolik ti je let. Rozděl do toilka sérií, kolik je třeba, nesoutěž o větší záklon/předklon, rozlož zátěž na jendotlivé klouby, cvič na pohodu, užívej si cvičení.
  • Po splnění cvičení si odškrtni splněný úkol ve workbooku. Dáš celý měsíc v kuse?
  • Sdílej své zkušenosti na Facebooku, Twitteru, nebo Instagramu. Nezapomeň použít hashtag #KB5vyzva.
  • Koncem měsíce bude vylosován vítěz, který vyhraje seminář anebo měsíc školného ZDARMA, a bude odhalena další #KB5vyzva.
  • Pokud ti cvičení dělá dobře – pokračuj!
  • Otázky, nejasnosti? Zeptej se na našem diskuzním fóru ZDE, anebo v naší Facebook skupině ZDE.

#KB5vyzva Workbook (.pdf)

  • Často kladená otázka: Proč je nádech při předklonu, a výdech při záklonu?
  • Odpověď: Proč takhle? Protože je to qigong, jde o (dosl. překlad.) „vyzvracení špatné energie qi“. Navíc – po ránu páteř vyžaduje extra stabilizaci. Šlo by to naopak? Jasně, ale pro jiné účely, jindy.

Přehled všech KB5 výzev


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

Tvoje telefonní číslo (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
4. března 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

4. března 2017
10:00 -15:00
KB5 Qi: Dechová cvičení pro zdraví, sílu, kondici a osobní rozvoj
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

11. března 2017
10:00 -15:00
Zdraví, pružnost, síla, kondice, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

18. března 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

1. dubna 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

1. dubna 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

22. dubna 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

20. května 2017
10:00 -15:00
Cvičení s velkou činkou pro pokročilé: PTTP Professional
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

20. května 2017
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

10. června 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing