Van Damme - epický rozštěp

Epický rozštěp!

Všichni si ten spot pamatujete: Hvězda akčních filmů 80. a 90. let Jean-Claude Van Damme udělá v reklamě na Volvo rozštěp mezi dvěma kamióny.

“Žánklód” říká:

„Zažil jsem vrcholy i pády. Mockrát jsem se musel prát s výmoly i poryvy větru. Díky nim jsem tím, kým jsem dnes. Stojím tu dnes před vámi. To, co vidíte, je tělo vyladěné k dokonalosti. Nohy, designované popřít fyzikální zákony, a nastavení mysli, které jim dovolí zvládnout ten nejepičtější z rozštěpů.“

Impozantní, že? Možná si říkáš: Mám i já na to, abych udělal rozštěp? Ukážeme ti dva jednoduché testy, jak to okamžitě zjistit!

Předních světový expert na strečink, polský emigrant Thomas Kurz, ve své vynikající knize Stretching Scientifically: A Guide to Flexibility Training píše:

“Pokud si myslíš, že ti struktura kyčlí nedovoluje udělat rozštěp, zkus tento test [viz obrázek vlevo, pozn. PM]. Noha opřená o židli je v pozici, ve které by byla v rozštěpu… Žádné svaly neběží z jedné nohy do druhé. Pokud uděláš polovinu rozštěpu, v celém rozštěpu se stejnou lehkostí ti zabraňuje pouze reflexivní kontrakce svalů (ne vazy, ani pojivová tkáň).”

Máš na to udělat vandammovský rozštěp? Zkus tyto dva jednoduché testy!

Kurz pokračuje:

“Ještě jeden test na potenciál udělat rozštěp – není tak komplexní jako ten předchozí test, ale přesto informativní… Rozsah vnější rotace stehenní kosti v kyčlením kloubu rozhodije o kvalitě vašeho rozštěpu.” [obrázek vpravo nahoře, pozn. PM].

Pokud zvládneš oba dva testy alespoň jako na obrázku, máš na to, abys udělal(a) rozštěp. Možná ne dnes, možná ne zítra, ale za pár měsíců ano. Teď už zbývá „jen“ cvičit.

Potřebuje běžný člověk udělat rozštěp?

Spíše ne. Pro moderního kancelářského člověka jsou mnohem důležitější streče, jako například ty, které učíme v našem KB5 Intro Kitu, na našich pravidlených lekcích a víkendových lekcích pro zaneprázdněné.

Pokud však chceš rozštěpu dosáhnout, dáme ti na našich specializovaných seminářích návod, jak na to.

Z KB5 zdraví Pavel Macek


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing