2 TOP cviky pro sílu a pružnost: Flexible Steel Minimum

Chceš být silný a zatuhlý?

Anebo pružný a slabý?

My volíme být JAK silní, TAK pružní. Volíme být jako pružná ocel – Flexible Steel.

KB5 vám přináší vynikající minimalistický program pro sílu a pružnost – 2 cviky, cca. 3x týdně, vynikající výsledky!

Flexible Steel Minimum zahrnuje 2 cviky – naleznete je v doprovodném videu.

“Tlak z ohnuté páky” (Bent armbar press)

  • Začni s lehkou kettlebell – pánové 12-16 kg, dámy 8 kg i lehčí.
  • Cvič nejprve s dopomocí partnera/spottera – nejen že tě opraví (např. kolmé předloktí), ale bude tě i hlídat, kdyby se něco nezdařilo.
  • Před vypressováním kettlebell vždy zatni “křídlo” pressující ruky.
  • Cvič cca. 5 opakování, necvič do selhání. Cílem je dostat se v každém opakování níže a níže.
  • V průběhu týdnů a měsíců přidávej na zátěži – lze se dopracovat i na solidní váhy!

Flexible Steel Minimum. Instruktorská certifikace proběhně 16. července v Praze – přihlaš se ještě dnes

“Prohazování kyčlí” (Hip switches), též “prohazování v provazu” (Split switches)

  • Opři se rukama o lavičku, židli, postel, atd.
  • Začni opravdu hodně vysoko.
  • Kolena nechť zůstávají propnutá.
  • Nesoustřeď se na to, aby ses dostal níže – snaž se chodidly “roztáhnout stěny”.
  • Při prohazování se vždy zvedni a podklesni, zvedni a podklesni.
  • Počet opakování – není pevně daný, prostě do té doby, dokud se budeš dostávat níže. Necvičit opět do selhání.
  • Flexibilnější jedinci moho cvičit Hip switches s opřením o zem

Program

  • 3 série od každého cviku.
  • 3x-5x týdně.
  • Mimo trénink, anebo po tréninku.

POZOR! EXLUZIVNÍ SLEVA NA INSTRUKTORSKOU CERTIFIKACI FLEXIBLE STEEL, KTERÁ PROBĚHNĚ 16. ČERVENCE V PRAZE, KONČÍ TENTO ČTVRTEK! Instruktorská certifikace Flexible Steel

[ujicountdown id=“Timer 1″ expire=“2016/06/16 00:00″ hide=“true“ url=““ subscr=“FS“ recurring=““ rectype=“second“ repeats=““]

PRO REGISTRACI KLIKNI ZDE!


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing