Chceš být silný a zatuhlý?

Anebo pružný a slabý?

My volíme být JAK silní, TAK pružní. Volíme být jako pružná ocel – Flexible Steel.

KB5 vám přináší vynikající minimalistický program pro sílu a pružnost – 2 cviky, cca. 3x týdně, vynikající výsledky!

Flexible Steel Minimum zahrnuje 2 cviky – naleznete je v doprovodném videu.

“Tlak z ohnuté páky” (Bent armbar press)

  • Začni s lehkou kettlebell – pánové 12-16 kg, dámy 8 kg i lehčí.
  • Cvič nejprve s dopomocí partnera/spottera – nejen že tě opraví (např. kolmé předloktí), ale bude tě i hlídat, kdyby se něco nezdařilo.
  • Před vypressováním kettlebell vždy zatni “křídlo” pressující ruky.
  • Cvič cca. 5 opakování, necvič do selhání. Cílem je dostat se v každém opakování níže a níže.
  • V průběhu týdnů a měsíců přidávej na zátěži – lze se dopracovat i na solidní váhy!

“Prohazování kyčlí” (Hip switches), též “prohazování v provazu” (Split switches)

  • Opři se rukama o lavičku, židli, postel, atd.
  • Začni opravdu hodně vysoko.
  • Kolena nechť zůstávají propnutá.
  • Nesoustřeď se na to, aby ses dostal níže – snaž se chodidly “roztáhnout stěny”.
  • Při prohazování se vždy zvedni a podklesni, zvedni a podklesni.
  • Počet opakování – není pevně daný, prostě do té doby, dokud se budeš dostávat níže. Necvičit opět do selhání.
  • Flexibilnější jedinci moho cvičit Hip switches s opřením o zem

Program

  • 3 série od každého cviku.
  • 3x-5x týdně.
  • Mimo trénink, anebo po tréninku.


Instruktorská certifikace Flexible Steel


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si zkušební lekci ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky lekce ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
24. listopadu 2018
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

8. prosince 2018
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Nitra, Nitra

9. prosince 2018
10:00 -15:00
Posilování břicha: HardStyle Abs
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

15. prosince 2018
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava