5 tipů od KB5 pro příští rok i léta dalšíVyber si něco, co ti nejde

A zlepši se v tom – zlepší se všechno ostatní.

Jsi “typ jogín/mover”? Začni cvičit s velkou činkou. Jsi “typ powerlifter”? Začni pracovat na dosažení mostu a provazu, gymnastice, začni běhat. Jsi “typ běžec”? Začni cvičit s kettlebell.

Sněz denně alespoň 3 kusy zeleniny

Minimum. Zdravá strava nemusí nutně znamenat “nejíst maso”, ale jednoduše “jíst více zeleniny”. Vol pestré barvy, preferuj zeleninu lokální a vypěstovanou bez chemie. 

Spi více

Univerzita v Chicagu v r. 2007 publikovala výzkum, který dokládá, že více spánku může u mužů až zdvojnásobit (!) hladinu testosteronu. Choď spát co nejdříve, čím více toho naspíš, tím lépe – nabereš svaly, shodíš tuk, budeš mít lepší výkony a méně stresu. Když už jsme u stresu…

Měj více stresu!

Cože? Ano, ale pozitivního stresu, tzv. eustresu, a tak akorát. Zařaď přerušovaný půst (např. model 16/8 – poslední jídlo večer, první někdy po poledni). Sprchuj se studenou vodou. Neboj se někdy úmyslně přetrénovat – někdy!

Nezapomeň, že síla má vyšší účel

Když jsem byl kluk, můj otec byl misionář. Prvních 10 let života jsem strávil v Číně. Tam jsem se, jak asi tušíš, naučil bojovat. Pamatuji si, jak jsem šel poprvé ke svému učiteli bojových umění.

Řekl: “Proč jsi ke mně přišel?” a já řekl: “No, naučit se bojovat.”

A on říká, “aha, takže ty chceš ubližovat lidem, a chceš bejt opravdu dobrej.”

Řekl jsem, “jo, chci bejt fakt dobrej.”

“Abys byl dobrej, tak se nejprve nauč lidi léčit – ubližovat je tak snadné.”

– Steven Seagal jako Mason Storm v Hard To Kill, 1990

Všem kamarádům, žákům, instruktorům, fanouškům a čtenářům přeji jak jinak než zdar a sílu!

Pavel Macek, šéfinstruktor KB5

PS: A hlavně Keep Calm & Drink Pu-Erh.

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing