Home » kettlebell, Škola síly, videa

Škola síly (21): Jeden z nejdůležitějších pohybových vzorců [video]

Vložil na 1.9.2015 – 0.05 | 4 467 přečtení

Příprava na kettlebell deadlift a swing

Než se naučíte swing, musíte se naučit mrtvý tah. Než se naučíte mrtvý tah, musíte se naučit pohybový vzorec tzv. kyčelního ohybu, jeden z nejdůležitějších atletických pohybů vůbec.

Jak jste již jistě všimli, ve Škole síly se řídíme následovným postupem:

  • naučit se pohyb
  • cvičit pohyb
  • perfektně ovládnout pohyb
  • zatížit pohyb!
  • a přidávat na zátěži, anebo dynamice

A přesně tak budeme postupovat na cestě ke kettlebell swingu a na něj navazujících cviků (clean – přemístění, snatch – trh). Dril z dnešní lekce využijí i ti, kteří cvičí konvenční mrtvý tah s velkou činkou.

Škola síly na Xman.cz: Jde do tuhého – připravte se na mrtvý tah a swing

Pokud nejste schopni dril provést se zachováním neutrální páteře, pracujte na streči hamstringů z dílu Strečink.

Velmi často však problém není v nedostatečné flexibilitě, ale v „pozapomnění“ tohoto pohybu, který jsme všichni jako malé děti znali, aniž by jej nás někdo učil Sledujte malé děti, když chtějí ze země zvednout míč. Sednou si dolů do ukázkovém dřepu, míč prozkoumají, obejmou a zvednou. Pokud však míč bude těžší, vystřelí jim zadeček nahoru, a míč zvednou ukázkovým mrtvým tahem.

Cvičební program:

– Cvičte dril na kyčelní pohyb ideálně kdykoliv přes den, v sériích po 10, anebo na začátku tréninku, taktéž série po 10.

– Doražte na seminář Cvičení s kettlebell pro začátečníky: Simple & Sinister, kde se cvik a řadu dalších kvalitně naučíte!

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
8. října 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

8. října 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

8. října 2016
10:00 -15:00
Funkční trénink pro ženy: Kettlebell Swing!
Funkční trénink Praha, Praha 6

15. října 2016
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Nitra, Nitra

22. října 2016
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

29. října 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

5. listopadu 2016
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

19. listopadu 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

3. prosince 2016
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

No komentár »

1 Pingbacks »

zanechat komentár

Add your comment below. You can also subscribe to these comments via RSS

Bud hodná. Udržovat je v cistote. Držte se tématu. Žádný spam.

You can use these tags:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing