Kettlebell „svatozář“ (angl. halo) z dílny renomovaného coache Steva Maxwella je jednoduchý, ale velmi účinný cvik na uvolnění ramen. V kombinaci s přípravnými cviky z předchozích dílů vás připraví nejen na kettlebell get up, kterému se ve Škole síly zanedlouho budeme věnovat, ale i další cviky s kettlebell nad hlavou – tlaky, trhy, silové výrazy atd.

Ramena v silovém tréninku kvůli špatně prováděným základním cvikům typu kliky, shyby, benchpress a podobně často trpí – svatozář a get up je dají do kupy dříve, než řeknete KB5.

Kromě uvolnění ramen zapracujeme i na tzv. “vertikálním prknu” (plank), důležité pozici, ve které končí většina kettlebell cviků ve stoje. Pokud nemáte k dispozici kettlebell, můžete využít lehčí kotouč činky.

Cvičební program:

– 3 série po 10 opakování na každou stranu na začátku kettlebell tréninku

– Doražte na seminář Cvičení s kettlebell pro začátečníky: Simple & Sinister, kde se cvik a řadu dalších kvalitně naučíte!

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
23. března 2019
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

13. dubna 2019
10:00 -15:00
Pohybová, silová a kondiční příprava pro běžce: KB5 Run BASIC
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

13. dubna 2019
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

18. května 2019
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Brno, Brno

15. června 2019
09:00 -18:00
“Druhý dech”: Second Wind by Pavel
ZŠ Jeseniova, Praha 3