Home » kettlebell, Škola síly, videa

Škola síly (20): Kettlebell svatozář – vynikající dril na uvolnění ramen [video]

Vložil na 25.8.2015 – 10.31 Comments | 3 485 přečtení

Kettlebell svatozář

Kettlebell „svatozář“ (angl. halo) z dílny renomovaného coache Steva Maxwella je jednoduchý, ale velmi účinný cvik na uvolnění ramen. V kombinaci s přípravnými cviky z předchozích dílů vás připraví nejen na kettlebell get up, kterému se ve Škole síly zanedlouho budeme věnovat, ale i další cviky s kettlebell nad hlavou – tlaky, trhy, silové výrazy atd.

Ramena v silovém tréninku kvůli špatně prováděným základním cvikům typu kliky, shyby, benchpress a podobně často trpí – svatozář a get up je dají do kupy dříve, než řeknete KB5.

Kromě uvolnění ramen zapracujeme i na tzv. “vertikálním prknu” (plank), důležité pozici, ve které končí většina kettlebell cviků ve stoje. Pokud nemáte k dispozici kettlebell, můžete využít lehčí kotouč činky.

Škola síly na Xman.cz: Kettlebell svatozář je dril, který vám uvolní ramena

Cvičební program:

– 3 série po 10 opakování na každou stranu na začátku kettlebell tréninku

– Doražte na seminář Cvičení s kettlebell pro začátečníky: Simple & Sinister, kde se cvik a řadu dalších kvalitně naučíte!

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
28. května 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

25. června 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

25. června 2016
13:00 -18:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

16. červnaec 2016
08:30 -18:30
Instruktorská certifikace Flexible Steel
Funkční trénink Praha, Praha 6

11. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro začátečníky
Sázavský ostrov, Sázava

18. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing