Škola síly (14): Jak se dostat do spodní pozice dřepu na jedné noze <p data-wpview-marker=

Horní pozice dřepu na jedné noze není vyjma stability nikterak náročná, takže zapracujeme na držení spodní pozice.

Na potřebné flexibilitě a mobilitě spodních končetin již pracujeme za využití drilů z předchozích dílů. Velmi často však problém s udržením spodní pozice nesouvisí se „zatuhlými“kotníky nebo hamstringy, ale se špatnou technikou, sekvencí, reflexivní stabilitou, otupělým vestibulárním systémem („rovnováhou“) a samozřejmě sílou.

V doprovodném videu najdete řadu klíčových tipů pro zvládnutí spodní pozice dřepu na jedné noze. Ujistěte se, že máte za sebou dostatek volného prostoru, pro případ, že se skulíte dozadu.

Bonusový tip: Zkuste před cvičením spodní pozice zařadit kývání hlavou z Resetů – 10x až 20x. Retestujte spodní pozici a divte se stejně jako já a stovky účastníků našich lekcí, u kterých tento fígl zabral.

Škola síly na Xman.cz: Dřep na jedné noze 2

Program:

– Cvičte držení spodní pozice dřepu na jendé noze metodou GTG kdykoliv přes den, podobně jako u kliků na jedné ruce. Mezi „sériemi“ mějte pauzu 15 a více minut, každý den dejte jiný počet „sérií“ – dnes 7, zítra 12, pozítří jen 3, atd.

– Samozřejmě střídejte levou i pravou nohu – začínejte vždy tou lepší stranou, a učte se od ní.

– Soustřeďte se na maximální přezpevnění, aktivní přitažení, sedání si dozadu a další tipy z výukového videa.

– Pokračujte ve cvičení přípravných drilů na dřepy na jendé noze, lezení ze sekce Resety. Z Resetů zařaďte též kývání hlavou, vždy před cvičením spodní pozice dřepu na jedné noze.

– Doražte na seminář Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky: Naked Warrior.

Chceš se dostat do kondice a zesílit? Kontaktuj nejbližší KB5 Gym!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
21. července 2018
10:00 -15:00
Posilování břicha: HardStyle Abs
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

25. srpna 2018
10:00 -15:00
Zdraví, pružnost, síla, kondice, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

8. září 2018
10:00 -18:00
StrongFirst SFL Barbell Course: Posilování s velkou činkou
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

15. září 2018
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

29. září 2018
00:00 -23:59
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem