Home » posilování s vlastní vahou, Škola síly

Škola síly (14): Jak se dostat do spodní pozice dřepu na jedné noze [video]

Vložil na 14.7.2015 – 7.18 Comments | 2 818 přečtení

Škola síly (14): Jak se dostat do spodní pozice dřepu na jedné noze <p data-wpview-marker=

Horní pozice dřepu na jedné noze není vyjma stability nikterak náročná, takže zapracujeme na držení spodní pozice.

Na potřebné flexibilitě a mobilitě spodních končetin již pracujeme za využití drilů z předchozích dílů. Velmi často však problém s udržením spodní pozice nesouvisí se „zatuhlými“kotníky nebo hamstringy, ale se špatnou technikou, sekvencí, reflexivní stabilitou, otupělým vestibulárním systémem („rovnováhou“) a samozřejmě sílou.

V doprovodném videu najdete řadu klíčových tipů pro zvládnutí spodní pozice dřepu na jedné noze. Ujistěte se, že máte za sebou dostatek volného prostoru, pro případ, že se skulíte dozadu.

Bonusový tip: Zkuste před cvičením spodní pozice zařadit kývání hlavou z Resetů – 10x až 20x. Retestujte spodní pozici a divte se stejně jako já a stovky účastníků našich lekcí, u kterých tento fígl zabral.

Škola síly na Xman.cz: Dřep na jedné noze 2

Program:

– Cvičte držení spodní pozice dřepu na jendé noze metodou GTG kdykoliv přes den, podobně jako u kliků na jedné ruce. Mezi „sériemi“ mějte pauzu 15 a více minut, každý den dejte jiný počet „sérií“ – dnes 7, zítra 12, pozítří jen 3, atd.

– Samozřejmě střídejte levou i pravou nohu – začínejte vždy tou lepší stranou, a učte se od ní.

– Soustřeďte se na maximální přezpevnění, aktivní přitažení, sedání si dozadu a další tipy z výukového videa.

– Pokračujte ve cvičení přípravných drilů na dřepy na jendé noze, lezení ze sekce Resety. Z Resetů zařaďte též kývání hlavou, vždy před cvičením spodní pozice dřepu na jedné noze.

– Doražte na seminář Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky: Naked Warrior.

Chceš se dostat do kondice a zesílit? Kontaktuj nejbližší KB5 Gym!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
16. červnaec 2016
08:30 -18:30
Instruktorská certifikace Flexible Steel
Funkční trénink Praha, Praha 6

17. červnaec 2016
10:00 -15:00
Cvičení s velkou činkou pro pokročilé: PTTP Professional
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

11. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro začátečníky
Sázavský ostrov, Sázava

18. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

Komentáře

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing