Home » posilování s vlastní vahou, Škola síly

Škola síly (14): Jak se dostat do spodní pozice dřepu na jedné noze [video]

Vložil na 14.7.2015 – 7.18 | 3 198 přečtení

Škola síly (14): Jak se dostat do spodní pozice dřepu na jedné noze <p data-wpview-marker=

Horní pozice dřepu na jedné noze není vyjma stability nikterak náročná, takže zapracujeme na držení spodní pozice.

Na potřebné flexibilitě a mobilitě spodních končetin již pracujeme za využití drilů z předchozích dílů. Velmi často však problém s udržením spodní pozice nesouvisí se „zatuhlými“kotníky nebo hamstringy, ale se špatnou technikou, sekvencí, reflexivní stabilitou, otupělým vestibulárním systémem („rovnováhou“) a samozřejmě sílou.

V doprovodném videu najdete řadu klíčových tipů pro zvládnutí spodní pozice dřepu na jedné noze. Ujistěte se, že máte za sebou dostatek volného prostoru, pro případ, že se skulíte dozadu.

Bonusový tip: Zkuste před cvičením spodní pozice zařadit kývání hlavou z Resetů – 10x až 20x. Retestujte spodní pozici a divte se stejně jako já a stovky účastníků našich lekcí, u kterých tento fígl zabral.

Škola síly na Xman.cz: Dřep na jedné noze 2

Program:

– Cvičte držení spodní pozice dřepu na jendé noze metodou GTG kdykoliv přes den, podobně jako u kliků na jedné ruce. Mezi „sériemi“ mějte pauzu 15 a více minut, každý den dejte jiný počet „sérií“ – dnes 7, zítra 12, pozítří jen 3, atd.

– Samozřejmě střídejte levou i pravou nohu – začínejte vždy tou lepší stranou, a učte se od ní.

– Soustřeďte se na maximální přezpevnění, aktivní přitažení, sedání si dozadu a další tipy z výukového videa.

– Pokračujte ve cvičení přípravných drilů na dřepy na jendé noze, lezení ze sekce Resety. Z Resetů zařaďte též kývání hlavou, vždy před cvičením spodní pozice dřepu na jedné noze.

– Doražte na seminář Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky: Naked Warrior.

Chceš se dostat do kondice a zesílit? Kontaktuj nejbližší KB5 Gym!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
13. května 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Brno, Brno

20. května 2017
10:00 -15:00
Cvičení s velkou činkou pro pokročilé: PTTP Professional
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

20. května 2017
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

27. května 2017
10:00 -15:00
Funkční trénink pro ženy: Kettlebell Swing!
Funkční trénink Praha, Praha 6

27. května 2017
10:00 -15:00
Posilňovanie brucha: Hardstyle Abs
KB5 Gym Nitra, Nitra

3. června 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

10. června 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

17. srpna 2017
19:00 -19:00
KB5 Camp pro začátečníky i pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing