Home » posilování s vlastní vahou, Škola síly, videa

Škola síly (12): Striktní klik na jedné ruce [video]

Vložil na 6.7.2015 – 7.20 | 3 464 přečtení

Kliky na jedné ruce

Nahý bojovníku, pokračujeme v boji se slabostí! V cestě ke kliku na jedné ruce využijeme 2 ověřených metod – kliku s dopomocí druhé ruky, a kliku na vyvýšené podložce. Horní i spodní pozici, body A a B, již máme, a tak nezbývá nic jiného je než spojit.

Budeme pracovat na striktní technice, s jasně danými standardy. Cílem není zvýšit počet ošizených opakování, cílem je zesílit, takže dodržujte prosím následovné body:

  • ramena zůstávájí vodorovně se zemí a nezvedají se, především rameno zvednuté ruky
  • chodidla se nerolují na stranu
  • kyčle a ramena klesají a zvedají se jako jeden celek

Detaily naleznete ve výukovém videu.

Striktní kliky na jedné ruce ve Škole síly na Xman.cz

Jak dlouho vám bude trvat, než dáte svůj první legitimní klik na jedné ruce? Pár dní, týdnů, možná měsíců. Klíčem k úspěchu je pravidelné a dlouhodobé cvičení, dle jasně dané metody. Nepřeskakujte z jednoho cviku na druhý, nerozptylujte se, trpělivě pracujte na dovednosti síly. Cesta je cíl.

Cvičební program:

– Zvolte takovou variantu, která je relativně náročná, avšak proveditelná, a to s rezervou, ideálně takovou, kterou jste schopni provést cca. 6x-10x – ale cvičit jen „série“ po 3-5 opakováních.

– Cvičte kliky jedné ruce metodou GTG kdykoliv přes den – mezi „sériemi“ mějte pauzu 15 a více minut, každý den dejte jiný počet „sérií“ – dnes 7, zítra 12, pozítří jen 3, atd. Cvičte 3 dny za sebou, pak 1 den pauza.

– V některé dny zařaďte do cvičení i držení pozice nahoře nebo dole z předchozího dílu.

– necvičte žádné jiné tlakové cviky (bench press, tlaky ve stoje, kliky ve stojce apod.).

– Soustřeďte se na maximální zpevnění a aplikaci všech naučených principů silového tréninku.

– Doražte na seminář Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky: Naked Warrior.

Chceš-li být nejlepší, musíš trénovat pod vedením těch nejlepších. Kontaktuj nejbližší KB5 Gym!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
8. října 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

8. října 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

8. října 2016
10:00 -15:00
Funkční trénink pro ženy: Kettlebell Swing!
Funkční trénink Praha, Praha 6

15. října 2016
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Nitra, Nitra

22. října 2016
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

29. října 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

5. listopadu 2016
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

19. listopadu 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

3. prosince 2016
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

No komentár »

1 Pingbacks »

zanechat komentár

Add your comment below. You can also subscribe to these comments via RSS

Bud hodná. Udržovat je v cistote. Držte se tématu. Žádný spam.

You can use these tags:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing