Nahý bojovníku, pokračujeme v boji se slabostí! V cestě ke kliku na jedné ruce využijeme 2 ověřených metod – kliku s dopomocí druhé ruky, a kliku na vyvýšené podložce. Horní i spodní pozici, body A a B, již máme, a tak nezbývá nic jiného je než spojit.

Budeme pracovat na striktní technice, s jasně danými standardy. Cílem není zvýšit počet ošizených opakování, cílem je zesílit, takže dodržujte prosím následovné body:

  • ramena zůstávájí vodorovně se zemí a nezvedají se, především rameno zvednuté ruky
  • chodidla se nerolují na stranu
  • kyčle a ramena klesají a zvedají se jako jeden celek

Detaily naleznete ve výukovém videu.

Jak dlouho vám bude trvat, než dáte svůj první legitimní klik na jedné ruce? Pár dní, týdnů, možná měsíců. Klíčem k úspěchu je pravidelné a dlouhodobé cvičení, dle jasně dané metody. Nepřeskakujte z jednoho cviku na druhý, nerozptylujte se, trpělivě pracujte na dovednosti síly. Cesta je cíl.

Cvičební program:

– Zvolte takovou variantu, která je relativně náročná, avšak proveditelná, a to s rezervou, ideálně takovou, kterou jste schopni provést cca. 6x-10x – ale cvičit jen „série“ po 3-5 opakováních.

– Cvičte kliky jedné ruce metodou GTG kdykoliv přes den – mezi „sériemi“ mějte pauzu 15 a více minut, každý den dejte jiný počet „sérií“ – dnes 7, zítra 12, pozítří jen 3, atd. Cvičte 3 dny za sebou, pak 1 den pauza.

– V některé dny zařaďte do cvičení i držení pozice nahoře nebo dole z předchozího dílu.

– necvičte žádné jiné tlakové cviky (bench press, tlaky ve stoje, kliky ve stojce apod.).

– Soustřeďte se na maximální zpevnění a aplikaci všech naučených principů silového tréninku.

– Doražte na seminář Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky: Naked Warrior.

Chceš-li být nejlepší, musíš trénovat pod vedením těch nejlepších. Kontaktuj nejbližší KB5 Gym!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
29. září 2018
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

13. října 2018
10:00 -15:00
Neigong a metódy zdravej životosprávy
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

14. října 2018
10:00 -15:00
Cvičenie s veľkou činkou pre začiatočníkov: PTTP

KB5 Gym Nitra, Nitra

20. října 2018
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

3. listopadu 2018
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

10. listopadu 2018
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

11. listopadu 2018
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Nitra, Nitra

24. listopadu 2018
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

8. prosince 2018
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Nitra, Nitra

15. prosince 2018
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

celkem