Jak se zlepšit v počtu klikůZa dlouhých podzimních večerů jsem přemýšlel, co budu cvičit přes vánoce. Protože po překročení kristových let tak nějak nelze 14 dní nic nedělat a jenom se cpát cukrovím, pokud tedy člověk nechce nabýt rozměrů dokonalé koule. A tak jsem si vzpomněl na Pavlův program na zlepšení se v maximu kliků Hit the Deck. Přišla mi tehdy zábavná myšlenka, že budu klikovat celý den kde se dá.

Další důležitý krok v realizaci tohohle nápadu nastal, když jsem se o tom zmínil karatistickému kamarádovi Adamovi, který se na to sice nejdřív moc netvářil, ale pak jsme se tak nějak navzájem ukecali … a najednou tu bylo pondělí 22. prosince, tedy den první.

Den 1

Vstávám v 7:00, provádím nejnutnější ranní reboot a v 7:15 dělám prvních 15 kliků – moje maximum pro první týden. Připadá mi zábavná myšlenka, že od teď pojedu 5 každou hodinu a dělím se o ní na twitteru. Odpověď od Pavla Macka Hit the Deck je náročný program, každopádně – funguje! Užij si to!“ na sebe nenechala dlouho čekat a ve mně začíná hlodat červík pochybnosti, jestli jsem náhodou neudělal pěknou kravinu. První ostrý set jedu v 7:50, rychle vyrážím do práce a modlím se, aby cestou nebyla zácpa.

9:22 mi píše Adam : „Skončil jsem radši na 20“. Cítím úlevu, nejsem v tom sám. Naši kratší výměnu informací zakončuje „Vecer ti napisu, jestli jsi dobrej kamarad nebo blbej kamarad, podle hodnoceni tohohle napadu :D

V 11:00 se objevuje první problém – oběd. Nadšeně jsem v kanceláři odklikoval, odešel na oběd a po příchodu s plným bříškem byl čas na další set. Au !

Den zakončuji ve 20:17 se skóre 80 kousků za nevěřících pohledů naší návštěvy. Pak už byl můj stav nekompatibilní s tréninkem.

Den 2

Vstávám s úsměvem. Nic mě nebolí, však ono to půjde. Když zvládnu celý den 5, zvládnu i 7. Naštestí už nejdu do práce. Poprvé slyším v souvislosti s mojí osobou slovo magor.

Večer už mě bolí úplně všechno. Nenávidím kliky. Adam lakonicky komentuje: „Jsem na tom podobne. Zitrek bude stedry a kruty :)

Den 3

9 kliků dávám přes lehkou ztuhlost, která sama mizí po druhém setu. No vida, tak jsem to rozhýbal. Adam píše: „Uz vim co bude letos ten nejlepsi darek… ze budu moci vecer prestat KLIKOVAT!“ na což odpovídám „Nebrec a klikuj, padafko :-):-):-)“. Jsem drsňák. V parku na procházce s kočárkem mi zvoní mobil – padám do bláta a klikuju. Nemám daleko k slzám.

Po obědě následuje vánoční návštěva u zesnulých. Žena mi zakazuje klikovat na hřbitově, což znamená že, mi ujíždí jeden set a musím dohánět na odpolední procházce s kočárkem. Nesnáším bláto.

Kliky. Obléknout do gala. Kliky. Štedrovečerní večeře. Kliky. Koledy. Kliky. Rozbalování dárků. Kliky. Nemůžu. Kliky.

Den 4

Oběd u maminky. Naštěstí jenom tři kliky za hodinu, což je nic. Příjemné protažení, při kterém se mi rozehřívá horní polovina těla. Maminka se na mě dívá s obavami a něco si špitá s mojí ženou.

Den 5

Dnes je na programu sváteční krůta u tchýně. Poprvé se navíc klikuje po půl hodině, což přináší zajímavé logistické obtíže. Klikuji u tesca na parkovišti a na sídlišti před panelákem. Před procházkou, při procházce, po procházce. Odpolední zmrzlinový pohár hrdinně odmítám a radši jdu na další set.

Večer se objevuje první problém, pobolívá mě loket. Den proto ukončuji dřív s tím, že pokud to nepřestane, tak se na to radši vykašlu.

Den 6

Zkouším klikovat na seikenech (klouby ukazováčku a prostředníčku ze strany čela pěsti), ruka je otočená o 90 stupňů a loket nebolí. Tak teda pokračujeme…

Přichází komentář od Adama : „Jsem se zkusmo zvazil a mam 92 kilo. Zacinam si pripadat jako chlap!“. Když si večer beru pyžamo, připadá mi, že mám hrudník jak Schwarzenegger (ehm skoro). Že by to snad fungovalo?

Den 7

Odpočinek. Do kuriózních míst klikovacích přidávám benzínovou pumpu a parkoviště před hřbitovem v Čáslavi.

Den 8

Testuju maximum, dávám 21. Jsem na sebe pyšnej. Během schůzky s finanční poradkyní mi vibruje mobil odcházím na toalety v KFC. Klikovat.

Večer se dívám co mě čeká zítra a nevěřím vlastním očím. 11 kliků po 20 minutách? To je vtip? Zasměju se a jdu spát.

Den 9

Smích mě přešel hned cestou do práce. Nakonec jsem si vyhlédl benzínku těsně před Šárkou. Je tam betonová zeď, schovávám se mezi ní a autem a klikuju. Pak rychle do auta abych to stihnul do kanclu před dalším setem.

Kolegové se na mě chodí dívat se soucitným výrazem. Nejvtipnější je samozřejmě oběd. Klikovat. Přesun do restaurace. Objednávka. Odchod na WC. Klikovat. Polévka. Odchod na WC. Klikovat. Hlavní jídlo. Odchod na WC. Klikovat. Zaplatit. Úprk do kanceláře. Klikovat. Jsem zvědav, jestli mi příště nabídnou čaj na problémy s prostatou.

K večeru už vůbec necítím ruce. Asi mi upadly. Sčítám záznamy a docházím k neuvěřitelnému číslu 319. Adam komentuje svých 344 kousků : „vubec bych si nemyslel, ze je takovy cislo dosazitelny :)

Den 10

Silvestr. Řekl bych první a jediný logisticky nereálný den programu, po 15 minutách se to nedá. Před cestou kamkoliv si dávám dva sety rychle za sebou, všechno mě bolí. Den naštěstí končí návštěvou u Adama, takže si alespoň můžeme navzájem pobrečet na rameni. Vlastně na rameni ne, obě ramena jsou poněkud přecitlivělá.

Den 11

Už by pomalu mohl být konec. 13 kliků je docela dost a i když se jede jednou za hodinu, začínám být fakt unavenej.

Den 12

Musím končit předčasně, cítím svaly kolem levého ramena.

V noci se budím hrůzou zpocený. Zdá se mi totiž sen o tom, že mi vibruje mobil a já jsem dva sety pozadu. Už mi to trochu leze na mozek.

Den 13

Rameno je ok, takže klikuji dál. Odpoledne na návštěvu přijede Adam, takže nás čeká synchronizované klikování, které nám připomínkují manželky a děti si z nás dělají houpačky. Děsná sranda.

Den 14

Konec! Konečně! Jsem unavenej jak mimino, píšu koncept reportu pro KB5 a nemůžu usnout zvědavostí o kolik si zítra zvednu svoje max!

Výsledek

Dnes test maxima … patnáct, šestnáct … uf uf … dvacet, dvacet jedna … nemůžu, ale jedu dál … dvacet osm, dvacet devět … tak co, dáme ještě jeden csss, csss, třicet! Je to tam! Dvojnásobek oproti dvěma týdnům nazpět. Paráda. Celkový počet kliků za 14 dní se zastavuje na čísle 1583.

Závěr

Na závěr bych si dovolil bodově několik poznámek k programu a možná několik rad:

  • Program rozhodně není vhodný pro začátečníky.
  • Zvažte, jestli radši necvičit jiný program na vlastní váhu (např. KB5 Intro Kit), protože Hit the Deck je mnohem těžší, než na první pohled vypadá.
  • Program je opravdu velice, řekl bych až kolosálně náročný. Fyzicky, samozřejmě, ale především časově. Pochybuji, že bych přes rok našel jiné období než vánoce, kdy by to bylo reálné odcvičit.
  • Program funguje! Nikdy bych neřekl, že se na 30 kliků dostanu během pouhých 14 dnů! Zároveň musím vyřadit z šatníku trička velikosti M, jsou mi těsná přes hrudník.
  • Bez smartfounu se neobejdete. Skvělá věc na odměřování času a vedení si pečlivých záznamů ve stylu kolik a kdy.
  • Program má velmi vysoký fun factor. Pro vás i pro okolí.
  • A nakonec to nejdůležitější. Uvrtejte do toho kamaráda. Pamatujte, že sdílená radost je dvojnásobná radost!

Jak se zlepšit v počtu kliků

A ještě přidám zhodnocení od mého „bratra v kliku“ Adama včetně odpovědi na otázku nastolenou první den programu:

Takže jakej je Vojta kamarád, dobrej, nebo blbej? No, to je asi tak. Některý kamarádi vás chválej, povzbuzujou, říkaj jak jste dobrý, choděj s váma na pivo a bavěj se o sportu. Pak jsou kamarádi, který vás uvrtaj do šílenýho a extrémně fyzicky náročnýho programu, díky kterýmu si o vás zbytek rodiny a kolegové začnou myslet, že jste blázni, celý Vánoce si neodpočinete, naopak, padáte únavou, a když si postěžujete, tak vám řeknou „makej sralbotko“… a to jsou ty dobrý kamarádi. Takže, i v dospělosti se začínám těšit na další Vánoce :D

Jak se zlepšit v počtu kliků

A jaké byly vaše vánoce?

Vojta a Adam

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing