KB5 KanclFit 1: Posílení svalů prdelních, streč flexorů - „zákop“ kdekoliv, kdykoliv (video)8+ hodin sezení denně rovná se ochablý zadek a zkrácené flexory, a  z toho plynoucí řada probémů, především bolest zad.

V rámci stadardních tréninků flexory strečujeme od prvního dne – totéž platí pro posílení svalů prdelních. Stačí pár tréninků a hle – záda přestanou bolet!

Druhý cvik programu KB5 KanclFit je tzv. „zákop“ (kick back) – jeden z top „kdekoliv, kdykoliv“ drilů pro stejné účely, pocházející z dílny Maxe Shanka.

„Zákop“ má kromě toho i vynikající přenos do zlepšení deadliftů, kettlebell swingů, cleanů a snatchů, bojových umění (úderů ze zadní ruky, kopů) atd.

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing