Al Kavadlo - Pushing the LimitsPosilování s vlastní vahou: Kliky, mosty, dřepy i pokročilejší cviky jako jsou kliky ve stojce, kliky na jedné ruce či dřepy na jedné noze – to vše naleznete v nové knize Al Kavadla Pushing the Limits.

Kniha tematicky navazuje na Alovu předchozí (vynikající!) „tahací“ knihu Raising the Bar, věnovanou shybům a jiným cvikům na hrazdě (k dispozici pro Kindle či v .pdf).

Na shyby, muscle-upy, lever a další kousky člověk přeci jen potřebuje hrazdu; podtitul nové knihy zní „síla celého těla bez vybavení“ – je tedy věnována cvikům ke kterým potřebujete jen pár metrů čtverečních rovné plochy, toť vše.

Jedním z klíčů úspěchu v posilování s vlastní vahou je progrese, od nejjednodušších cviků až po ty opravdu hardcore varianty. V tomto ohledu odvádí Al parádní práci – první kapitoly, ve kterých se věnuje standardním dřepům, klikům a mostům, ocení především úplní začátečníci.

Kapitoly z druhé části knihy jsou věnované postupnému zvládnutí náročnějšch progresí, vedoucí k plyometrickým klikům či klikům na jedné ruce, dřepům na jedné noze, klikům ve stojce atd. Krátké ukázky z Alovy metodiky ostatně naleznete ve videích níže. Potěší i kapitoly věnované programu s konkrétními čísly, kdy přejít na náročnější progresi, dvojdenní/třídenní split trénink, či tabulka výkonů, ve které si můžete ověřovat váš pokrok od nováčků přes začátečníky, středně pokročilé, pokročilé až po mistry.

„Překvapila“ (= nepřekvapila) nás mj. doporučení od autorů z Primal/Paleo komunity, Robba Wolfa a Marka Sissona. Co dodat – fandům posilování s vlastní vahou nelze než knihu Pushing the Limits doporučit a doufáme, že bude brzy následovat i DVD.

Posilování s vlastní vahou – kliky

Posilování s vlastní vahou – dřepy

Posilování s vlastní vahou – shyby

Posilování s vlastní vahou – mosty

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing