Vězňovo dilema - co vy na to?Cvičebních pomůcek, systémů, programů a samotných cviků je dnes bezpočet. Problémem dneška není jejich nedostatek, ani nedostatek těch opravdu dobrých  a zaručeně fungujících, naopak.

Běžný člověk však skáče z jednoho náčiní na druhé (to které právě letí), než dokončí jeden program, už začíná jiný, protože se nudí a nevidí výsledky HNED! Než ten nový vůbec začne cvičit, už chytračí a špekuluje, jak jej  modifikovat.

Výsledek? Nuže… „Zábava“ (počáteční nadšení z něčeho nového), ale žádný pokrok, namožení, ale žádné znatelné zlepšení, čili výsledek mizivý či žádný.

[amazon_carousel widget_type=“ASINList“ width=“550″ height=“200″ title=“KB5 doporučuje! Stáhněte si do vašeho Kindle!“ market_place=“US“ shuffle_products=“True“ show_border=“False“ asin=“B004XIZK5K, B004XIZMR6, B0051GOM66, B005Q6M79A, B005ESHJ34, B006HXPR66, B0097AMZ7K, B005J386IQ“ /]

Dan John ve více než doporučeníhodné knize Easy Strength píše:

„Řekněme, že z nějakého důvodu jste zjistili, že můžete trénovat pouze 45 minut týdně celkem. Jste třeba politický vězeň nebo tak něco. Budete moci mít jen 3 tréninky 15 minut každý. Co budete dělat? Promyslete si to…

  • Co budete dělat?
  • Trénovat svoje core na velkém nafukovacím míči?
  • Strečovat důkladně všechny svaly, abyste si nic nenatáhli?
  • Chodit na běžícím pásu a pomalu nechat vyšplhat váš tep?
  • Dávat pozor na to, abyste měli dostatek času na vychladnutí po tréninku?

Pokud jste odpověděli „ano“ na kteroukoliv z těchot otázek, doporučuji, abyste nečetli žádnou mých knih. Se třemi 15-minutovými tréninky budete očividně muset vše ořezat až na jádro toho, co potřebujete.“

Vězňovo dilema - co vy na to?

Nezaměnitelný styl Dana Johna:-)

Teď ale vážně: Co byste cvičili? Bez vybavení, případně s jakým vybavením? Co byste vynechali? Na čem byste pracovali? Konkrétně!

Opakujeme: Máte možnost cvičit jen 3x týdně, jen 15 minut každý trénink – a musíte být opravdu v TOP kondici, život v krimu je džungle, kde přežijí jen ti nejsilnější. Zajímá nas samozřejmě silový a kondiční trénink, proto prosím vynechte odpovědi typu „levej hák, penalta do kulí“.

Co vy na to?

Dejte vědět do komentářů pod článkem!

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing