Home » KB5, kettlebell, posilování s vlastní vahou

Série manuálů a videí ke stažení zdarma: Kettlebell KB5 Intro Kit

Vložil na 3.9.2012 – 12.03 Comments | 34 496 přečtení

Kettlebell KB5 Intro Kit - manuály a videa ke stažení zdarma!Kettlebell KB5 přináší svým čtenářům dlouho připravovanou sérii speciálních bonusových materiálů (manuálů a videí ke) našeho newsletteru.

Přípravné cviky, posilování s vlastní vahou, tříměsíční program, příprava na kettlebell TGU a swing: Pětidílný KB5 Intro Kit!

Ať už pravidelně, poctivě a chytře cvičíte, anebo se na cvičení teprve chystáte, náš KB5 Intro Kit vám přinese tucet a jedno zajímavé doporučení a umožní vám nahlédnout do systematického, metodického a progresivního curricula naší školy silového a kondičního tréninku.

Mateřská škola či „přípravka“ KB5 Intro Kitu vychází z konceptu „méně je více“. Čím pevnější a kvalitnější budou základy, tím lépe na nich můžeme stavět, ať už v posilování s vlastní vahou, anebo se „železem.

Pro koho je série KB5 Intro Kit určena?

  • Pro ty, kdo cvičí až moc, ať už se „železem“ nebo bez.
  • Pro ty, kdo cvičí málo nebo vůbec a nevědí jak s přípravou začít.
  • Pro ty, co tráví za počítačem či sezením více času, než je zdrávo, a chtějí se dostat do kondice.
  • Pro ty, kteří mají problémy se správným provedením základních cviků (kliky, dřepy… ) nebo technikou cviků s činkou/kettlebell, např. kvůli omezené flexibilitě či mobilitě, slabému „jádru“ apod.
  • Pro zájemce chystající se na některý z našich seminářů, např. OS ResetCvičení s kettlebell pro začátečníky: S&SPosilování s vlastní vahou: Naked Warrior, nebo Základy posilování s velkou činkou: PTTP.

KB5 Intro Kit  se skládá z celkem 5 dílů:

Kettlebell KB5 Intro Kit # 1: 5 Přípravných cviků# 1: 5 přípravných cviků

(manuál v .pdf plus online video nebo ke stažení v .mp4)

  • „Starý mnich si sundavá botu“ – hamstringový streč čínských mistrů
  • Hardstyle streč flexorů, verze 2.0 – jeden z nejdůležitějších cviků vůbec
  • „Kobra-pes“ aneb „pumpička“ ruských Spetznas
  • Zkrut v sedě (nejen) pro zdravou páteř – doporučení Paul „Coache“ Wadea
  • „Preclík“ aneb komplexní cvik pro celé tělo z dílny Gray Cooka

 

# 2: Naked Warrior Prep: Posilování s vlastní vahou

(manuál v .pdf plus online video nebo ke stažení v .mp4)

  • Žádné vybavení? Žádné výmluvy!
  • Vzpory ležmo aneb kliky – jak je dělat správně
  • Přítahy ležmo – zrcadlový cvik pro zdravá ramena, silné ruce a jádro
  • Dřepy u stěny – pevný základ z dílny starých čínských mistrů
  • Mosty indických zápasníků pro zdravou páteř a silný posteriorní řetězec

 

Kettlebell KB5 Intro Kit # 3: Posilování s vlastní vahou - GT5 Minimum Workbook# 3: Posilování s vlastní vahou: NW Prep Workbook

(manuál v .pdf)

  • Jak často? Kolik setů? Kolik opakování?
  • Speciální ruská metoda Pavla Tsatsoulina: Žebříky
  • Více opakování za stejný čas aneb EDT
  • Podrobně rozepsaný tříměsíční program
  • Aerobní trénink, anaerobní trénink, strava, regenerace a další doporučení

 

Kettlebell KB5 Intro Kit # 3: Příprava na kettlebell TGU# 4: S&S Prep: Příprava na TGU

(manuál v .pdf plus online video nebo ke stažení v .mp4)

  • (P)rehabilitace, stabilita, mobilita, síla a pohyb v jednom?
  • Vstupní test old school siláků
  • Core training!
  • Kettlebell páka pro mobilitu hrudní páteře
  • Kettlebell svatozář – efektivní dril pro rozhýbání zatuhlých ramen

 

Kettlebell KB5 Intro Kit # 5: Příprava na kettlebell swing# 5: S&S Prep: Příprava na swing

(manuál v .pdf plus online video nebo ke stažení v .mp4)

  • Kettlebell swing – lepší než 99% silových a kondičních programů?
  • Silné hamstringy, zadek, záda pro lepší atletické výkony
  • Bolavá záda? Již nikdy více!
  • Výbušnost, cardio a spalování tuků – volíte 5x týdně hodinu na rotopedu, nebo 3x týdně 20 minut swing?
  • Mrtvý tah  – základ pro swing, clean a snatch, aneb kdo necvičí mrtvý tah, necvičí vůbec!

Kettlebell KB5 Intro Kit

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing