Shybovací program Pavla Tsatsoulina Fighter Pullup se setkal s velkým ohlasem. Řada z našich čtenářů a fanoušků nelenila a pustila se do cvičení – jejich postřehy a hlavně výsledky si můžete přečíst v komentářích níže.

Holky z Funkčního tréninku Praha se program Fighter Pullup dokonce rozhodly zdokumentovat i ve formě videa – Pavla M. se díky programu zlepšila z 5 shybů na 10 – respekt (jela podhmat, max měl 6, ale začínala program na 5).

Žádné sliby, ale výsledky – výsledky díky rafinovanému programu!

[amazon_carousel widget_type=“ASINList“ width=“550″ height=“200″ title=“KB5.cz doporučuje pro Váš Kindle!“ market_place=“US“ shuffle_products=“True“ show_border=“False“ asin=“B004XIZN5M, B004XIZMR6, B005J386IQ, B004XOZ7MA, B0033E14PK, B0097AMVXS, B004GTLFNW“ /]

Karel: Jak primitivní a přitom tak účinné. Fakt to funguje. Díky.

 

cohen: kratka referencia z progresu na zhyboch – zacal som na 43211, kedze som nebol zvyknuty na polohu, ktoru odporucal PT (nohy som daval dozadu), a za 4 tyzdne som sa dostal na 65543 (vcera), dnes pojdem 66543.

kvoli regeneracii prstov a roznym dalsim rozmarom zivota idem len 4 – 5x tyzdenne, obcas si dam aj dvojdnovu pauzu, ale v zasade musim potvrdit, ze ten system je velmi dobry a mne funguje aj bez obmedzenia ostatneho posilovania. skoda, ze nemam doma miesto pre hrazdu, to by bolo o inom.

treba povedat, ze sice som teda za 4 tyzdne nezdvojnasobil maximalny pocet opakovani, ale viac ako zdvojnasobil celkovy objem 43211=11, 65543=23, co je celkom slusny vysledok, najma ked som nemusel obmedzit ostatne posilovanie

 

Genesis: Tak jsem dokončil shybovací program a vyzkoušel maximum dneska, které je 11 shybů. Začínal jsem program na 5 shybech, i když maximum jsem měl o jeden dva větší. Ale nebylo to už moc čistý technicky, tak jsem jel od pěti. Ale i tak mi dával zabrat. Problém taky byl, že sem neměl nikde ideální hrazdu, takže jsem měl občas problém, co s nohama. I tak považuju 11 shybů za úspěch celkem a navíc se necítim zrovna ve formě, takže to je možná i 12. Teď se zave vrátim se shybama ke GTG.

 

kraken:Vzhledem k tomu ze sem spis cvicil progresi na jednorucni a taky sem nebyl uplne odpocatej tak sem dal max .8 , daval sem jich i 12, ale taky si myslim, ze to bylo obcas technicky docela odbity tak sem zacal na 87654 a dalo mi to taky teda zabrat jak pes.. ten posledni den uz to bylo hardcore, ale mam stesti, ze za ten den odpocinku co sem nedelal v podstate nic sem se zase zregeneroval takze za ty 4 tejdny sem si zmeril a dal sem 15shybu jak vino a jeste bych tam frknul dalsich 5citerskejch sem spokojenej, funguje to a odporucam dal.

 

Luster: Super! ja se priznam, ze sem program jel jenom 3 tydny, ale i tak sem se dostal z 5 na 9 cistejch, takze spokojenost a brzo planuju zase navazat:)

 

Míša K., funkcnitrenink.cz: Včera jsem po měsíčním dodržování tréninku Fighters´ Pull-ups měřila nové maximum – a voila! – zlepšení ze 3 na 8:)! Zpočátku jsem se s tím prala, hlavně postup na nový vyšší počet byl vždy těžký, ale ke konci už to šlo skoro samo. Takže musím říct, že tenhle trénikový program rozhodně funguje! Stačí poctivě dodržovat jeho průběh a výsledky se dostaví. Doporučuju všem, kdo se se svými shyby chtějí dostat do vyšších čísel;)

Řada našich čtenářů program dokončuje, těšíme se na jejich výsledky.

Cvičíte dle programu Fighter Pullup? Pochlubte se s vašimi výsledky, rádi je do článku přidáme. Zdar a sílu!

 

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing