The RKC Book of Strength and ConditioningDragon Door nás letos zásobuje jedním lepším titulem za druhým. V červenci 2012 vyšla vynikající Pavlova kniha o funkčním posilování břišních svalů HardStyleAbs, na srpen si John Du Cane připravil další (dlouho očekávanou) bombu, knihu, po které cvičenci s kettlebell volali už léta – knihu cvičebních programů a vzorových tréninků. Představujeme vám RKC Book of Strength and Conditioning!

Kettlebell patří mezi nejuniverzálnější nástroje silového a kondičního tréninku. Řada cvičenců volí freestyle program dle chuti a nálady, jiní hledají systematičtější přístup a rafinované tréninkové plány. V posilování se často říká: „Selhání v plánování je plánování selhání“. Parafrázujeme-li Alenu v Říši divů, neví-li člověk kam jde, je vlastně úplně jedno, kam se vydá, aneb stanovit si určitý cíl, časový rozvrh, cvičit dle konkrétního, rafinovaného programu a sledovat výsledky se zdá být jako dobrý plán!

RKC Book of Strength and Conditioning je vynikající kompendium různých tréninkových programů od renomovaných RKC instruktorů z celého světa, od minimalistických a začátečnických až po úzce specializované. Přispěli do ní taková jména jako jsou Mark Reifkind, David Whitley, Jon Engum, Andrea du Cane, Mark Cheng a další a další RKC instruktoři.

Z obecných i specializovaných programů vyberme několik těch, které nás nejvíce zaujali:

  • Fit, rychleji:  4-týdenní program pro motivované začátečníky (Andrea U-Shi Chang) – ideální pro kettlebell nováčky
  • Silný a rychlý – běžecký program (Keith Weber) – program pro vytrvalostní běžce
  • Sportovně specifický trénink pro sprint (Thomas Phillips) – program pro sprintery
  • Zpátky k pressu (Karen Smith) – rehabilitační program pro ramena po úrazu
  • Když máte „jen“ 20 minut (Lauren Brooks) – minimalistický kettlebell workout
  • Kettlebell trénink pro amatérské hráče fotbalu (Eric Kenyon)
  • Aplikovaná síla pro boj (Taikei Matsushita) – vynikající program pro bojové sporty a systémy reálné sebeobrany
  • Bojovníkův oheň (Paul Daniels) -program pro MMA zápasníky a všechny ostatní, co potřebují kondičku jak z pekla
  • Atd. atd. – v knize naleznete celkem 45 cvičebních programů!

RKC Book of Strength and ConditioningTo, co je důležité, je fakt, že se jedná o ověřené tréninkové programy – není to žádná fantasy teorie, vymyšlená od stolu, jsou to roky a roky testované, modifikované a vylepšované tréninkové programy z instruktorské praxe těch nejlepších, programy které přinášejí skutečné výsledky. Ať už chcete zhubnout, zesílit, rehabilitovat stará zranění, zlepšit vaší kardiovaskulární vytrvalost anebo zlepšit výkony ve vaší konrétní sportovní disciplíně, RKC Book of Strength and Conditioning vám řekne jak na to – jasně, stručně, blbuvzdorně, se všemi důležitými detaily.

Jako speciální bonus naleznete i speciální článek od Bretta Jonese, věnovaný přípravě na náročný třídenní RKC certifikaci, který před několika lety uveřejnil na svojich stránkách. Cvičební program je velmi náročný, ale z vlastní zkušenosti můžeme říci, že rozhodně funguje – připravovali jsme dle něj více než 6 měsíců, a třídení peklo jsme nejen přežili, ale složili jsme s úspěchem i všechny předepsané zkoušky, včetně obávaného snatch testu a stali se tak prvními RKC instruktory v České republice.

RKC Book of Strength and Conditioning vřele doporučujeme nejen těm, co si cvičí doma, a hledají nějaké ověřené, systematické tréninkové programy cvičení s kettlebell, ale i fitness instruktorům, coachům silového a kondičního tréninku, trenérům bojových umění a sportů, sprinterů i vytrvalostním běžcům a obecně všem fandům funkčního silového a kondičního tréninku všech úrovní, od začátečníků až po profesionální sportovce.

Má-li snad někdo pochybnosti o účinosti cvičení v kettlebell v silové a kondiční přípravě, už je mít nebude – kettlebell je bezesporu jedním z nejuniverzálnějších a nejúčinějších nástrojů pro komplexní fitness!

Na závěr jedno doporučení – ani ten nejlepší program nebude fungovat, pokud jej nebudete cvičit! Vyberte si program, dodržujte jej do posledního písmenka, nespekulujte, nemodifikujte jej a koukejte makat! Zdar a sílu!

Knihu RKC Book of Strength and Conditioning zakoupíte v .pdf na stránkách DragonDoor.com.

Speciální promo sleva 7 USD platí jen do 17. srpna 2012!


celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing