Home » posilování s vlastní vahou, videa

Posilování s vlastní vahou z čínských bojových umění (video)

Vložil na 18.7.2012 – 11.49 3 komentáře | 9 163 přečtení

Posilování s vlastní vahou z čínských bojových uměníKliky na jedné ruce, kliky na palcích rukou („krocení tygra“), dřepy na jedné noze („červené dítě se modlí k bohyni Guanyin“), „železná deska“, mosty, provazy, rozštěpy – síla, mobilita, flexibilita!

Podívejte se na zajímací video několika vybraných cviků posilování s vlastní vahou z čínských bojových umění (řadu z nich mimo jiné zpopularizoval slavný Bruce Lee)

Ve videu jsou kromě výše uvedených cviků k vidění i speciální varianty dřepů, často vídané např. ve „stylu bílého jeřába“ Bai he quan nebo boji na zemi „stylu psa“ Gou quan, tzv. netopýří postoj“.

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
30. září 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

1. října 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Nitra, Nitra

7. října 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

21. října 2017
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Nitra, Nitra

21. října 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

22. října 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

28. října 2017
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

11. listopadu 2017
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

11. listopadu 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

18. listopadu 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

  • markéta

    Pěkný video, ty dřepy mě teda uplně bolely, když jsem se na ně dívala. Nebo to jen tak bolestivě vypadá?
    Ale ten most se „zátěží“ mě zaujal-to určitě zkusim! Začnu se psem, třeba se dopracuju až k tátovi. …

  • KB5.cz

    Dřepy na videu určitě nejsou standard, ale je pravdou, že se v čínských bojových uměních cvičí, jsou pro to důvody.

    Most se zátěží je spíše pro demonstraci síly, lepší je cvičit nějaké náročnější progrese, alá to co jedeme na GT5 (se zvedáním jedné ruky, se zvedáním nohy atd.). užívej Markéto, uvidíme se :-)

  • Pingback: 4+2 cviky pro vaši kondici a zdraví — Pavel Jiránek()

  • Přesně takové cviky na pružnost pevnost těla jsme na kungfu delali,nyní roštěp asi se svým zelezém v noze neudělám,ale tímto videem jsem si vzpomněl na ty cviky..dá to drinu,ale vytrvalosti a překlenutím určitě bolesti se to dá udělat..Ono stát třeba v základním postoji,kdy jste pokrcene nohy a jinak vzpomene tělo je také žrádlo..takto jsme třeba stali hodinu..
    Dekuji za nakopnutí..

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing