Kettlebell bent press - Augustýn MatoušekKettlebell Bent Press patří mezi jeden z nejlepších pokročilých cviků s kettlebell – snoubí se v něm flexibilita, síla, načasování, vůle a koncentrace.  Vyučujeme jej v rámci seminářů Kettlebell KB5 Minimum pro experty jakož i v rámci kompletního curricula školy KB5, a to na levelu KB3.

23. června se konal první seminář pokročilé úrovně KB3. Kettlebell Bent Press byl první cvik, kterým jsme začínali; měli jsme radost, že si  účastníci vedli velmi dobře. Bylo vidět, že splnili domácí úkol, a pečlivě pracovali na TGU a windmillu, na které kettlebell bent press navazuje. Zapracovali jsme na přípravných drilech, např. Turkish windmillu, tradičním side pressu, Turkish bent pressu a pak jsme se konečně vrhli na samotný kettlebell bent press.

Na videu níže pokoří náš talentovaný žák a dobrý kamarád Augustýn Matoušek na kettlebell bent press nejprve 28 kg, 32 kg a následně 36 kg, de facto pár minut poté, co se kettlebell bent press naučil. Ačkoliv měl ještě značnou rezervu, další váhy už jsme nepokoušeli, přeci jen ho čekalo ještě pár hodin výuky nových cviků – snatch, dřep na jedné noze, jerk a taktický shyb.

Gustovi přejeme zdar a sílu, a těšíme se, až příště pokoří na kettlebell bent press 48 kg Bestii!

Augustýn Matoušek, kettlebell bent press, YouTube

 

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing