Funkční trénink pro zdravá zádaJe dobré cvičit „zkracovačky“ a hyperextenze na lavičce? Jak je to s bolestmi bederní páteře? Je třeba záda strečovat? Jak zvedat těžká závaží – nohama? Vtahovat břicho při zátěži nebo ne? Pomůžou vám lehy-sedy k vyrýsovaným břišním svalům nebo k vyhřezlé plotýnce? Jak správně stabilizovat „core“?

Doktor Stuart McGill patří mezi přední světové odborníky na biomechaniku páteře a patří mj. k velkým propagátorů cvičení s kettlebells – oceňuje především swingy, TGU a různé způsoby nošení kettlebell (farmářské, v nadhozu, v pressu, dem vzhůru… ). Stejně tak je i velkým fandou posilování s vlastní vahou – v relativně pokročilém věku je s to předvést ukázkové dřepy, kliky, shyby apod. Konzultovali jsme s ním mj. i některé detaily našeho programu GT5  – pan profesor je nejen odborník na slovo vzatý, ale i milý a skromný člověk; byl velmi laskav a odpověděl na všechny naše zvídavé dotazy.

V následujícím (krátkém!) videu vyvrací řadu často tradovaných výše uvedených mýtů. Pro zájemce o funkční a silový trénink povinnost!

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing