Kettlebell InstituteRKC „Hard“ Style, Girevoy „Soft“ Style, Mahler, Maxwell, Cotter, Sonnon… Způsobů jak mávat s kettlebell je více než spousta a zástupci jednotlivých „škol“ či „stylů“ se často přou, který způsob je lepší – technika provedení, systém nácviku, cvičební program atd.

Čas od času se též objeví „nový“, „revoluční“ a „unikátní“ certifikační systém cvičení s kettlebells, radikálně se vymezující proti ostatním školám. Patří mezi ně i poslední projekt Kennetha Jaye (ex-Master RKC) z nedávno založeného Kettlebell Institute? Jeho „Velká desítka věcí, kterým se vyhnout v kettlebell tréninku“ (anglická verze ke stažení v .pdf zde) zdá se být radikální výzvou majoritnímu kettlebells Status Quo.

Kenneth si kromě silových výkonů a trenérské praxe získal jméno i intenzivním vědeckým výzkumem na téma cvičení s kettlebells (některým z čtenářů je možná známý jeho VO2 Max snatch protokol), proto nad jeho nejnovějším počinem nelze jen tak mávnout rukou.

Těch špatných způsobů, jak cvičit s kettlebel, je samozřejmě spousta – stejně však i těch správných, byť třeba navzájem značně odlišných; závisí na tom kdo, co a proč. Mrkněte na sneak preview chystaného Kennethova DVD, vyprázdněte svůj šálek a zachovejte si otevřenou mysl, sami jsme zvědavi, co z toho vyleze!

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing