Online časopis Kondice uveřejnil krátký článek o cvičení s kettlebells s příznačným podtitulem „taková zábavnější činka„.

Justyna Macková (KB3) z Funkčního tréninku Praha, jednoho z propagátorů cvičení s kettlebells v ČR nám k článku říká: „Barevné kettlebell sice nevedeme, zato máme v gymu váhy a ž do 48 kg – a ano, naše holky využívají i tyto váhy, např. na nácvik takzvaného mrtvého tahu. Většinu času samozřejmě používáme váhy nižší – 8 nebo 12 kg. Jádrem našeho kettlebell programu je tzv. KB5 Minimum – a sice komplexní cvik zvaný TGU pro sílu, pohyblivost a pružnost, a super spalovač tuků zvaný swing – o obou cvicích jsem napsala článek pro server KB5.cz, který se zabývá organizováním cvičebních kurzů a seminářů cvičení s kettlebell.“

Máte-li zájem o kompletní fitness, rozhodně doporučujeme kettlebell vyzkoušet – je to opravdu zábavnější (a hlavně univerzálnější!) činka.

Celý článek o kettlebell a funkčním tréninku naleznete na stránkách KondiceOnline.cz.

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing