Kettlebell swing?Kettlebell lifting je čím dál tím více populární. Zájemců o naše semináře přibývá, standardní lekce jsou plné (a žáci poctivě chodí!), stejně tak přibývá i zájemců o „old school“/moderní funkční trénink obecně. Super.

Do gymu k nám přichází spousta nováčků, kteří o kettlebell slyšeli či četli, někteří dokonce s kettlebell sami doma cvičí.

Ať už se považujete za pokročilé gireviky či jste kettlebells začátečníci, máme pro vás několik dobře míněných rad:

  • kettlebell není jednoruční činka – necvičte s ní to, co se cvičí s jednoručkama v posilovně
  • méně je více – věnujte dostatek času rozvoji mobility kotníků, kyčlí a ramen, jinak budete pouze vršit „fitness na dysfunkci“
  • kettlebell get-pp (Turkish get-up/TGU) je vstupenkou do tréninku s kettlebell – věnujte jeho dokonalému zvládnutí dostatek času. Get-up není je „vstát ze země s kettlebell v ruce“ – jelikož se jedná především o čištění pohybu, pohyb musí být perfektní, od hlavy k patě, z pozice vleže na zemi a zpět, každý detail má svůj důvod
  • dokud nebude váš kettlebell get-up učebnicový, zapomeňte na pressy, snatche a další cviky s kettlebell nad hlavou
  • DeadliftsSwing – pohybový vzorec kyčelního ohybu je klíčem k dalším dynamickým cvikům (clean, snatch) – netahá se rukama, nedřepuje se v něm, záda se nesmí ohýbat
  • CrossFit verze kettlebell Swingu je doplňková varianta, ne standard; neovládáte-li standardní swing, vykašlete se na swing výše než do výše očí (upřímně – vykašlete se na swing nad hlavu úplně, od tohou jsou snatche)
  • nechte si pressy, snatche, windmilly, bent pressy atd. na později, až na ně budete dobře připravení
  • ženy- vezměte si o třídu vyšší kettlebells, než myslíte!
  • muži – vezměte si o třídu nižší kettlebell než myslíte!
  • ano, taky jsme četli 4-Hour Body, ale z této knihy se ani get-up ani swing rozhodně nenaučíte – přijďte se je naučit na na seminář Cvičení s kettlebell pro začátečníky: Simple & Sinister
  • 99% kettlebell videí na YouTube je naprosto k ničemu – investujte do kvalitní literatury, DVD, certifikovaného trenéra či kurzu!

Ten, kdo rozumí životu, nespěchá. Pro silový a kondiční trénink platí totéž – želva vyhrává závod.

Zdar a sílu – KB5!

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing